• 19.03.2012   Sygnity, TIA Technology oraz Grupa Affecto ze wspólną ofertą dla sektora ubezpieczeniowego

      Sygnity wspólnie z TIA Technology A/S oraz Affecto PLC podpisały porozumienie, w ramach którego będą wspólnie oferować rozwiązania informatyczne dla polskiego sektora ubezpieczeniowego. Kompleksowa oferta w zakresie głównych systemów produktowych wynikająca z połączenia kompetencji trzech firm będzie skierowana zarówno do mniejszych, jak i największych na rynku firm ubezpieczeniowych.  

    czytaj więcej   
  • 07.03.2012   Stanowisko Zarządu Sygnity SA dotyczące wezwania do zapisywania się na sprzedaż akcji Sygnity SA ogłoszonego przez Asseco Poland SA w dniu 22 lutego 2012 roku

    Zarząd Sygnity SA z siedzibą w Warszawie („Spółka”, „Zarząd”) działając na podstawie art. 80 ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o ofercie publicznej i warunkach wprowadzania instrumentów finansowych do zorganizowanego systemu obrotu oraz o spółkach publicznych („Ustawa”), niniejszym przedstawia swoje stanowisko dotyczące wezwania do zapisywania się na sprzedaż wszystkich akcji zwykłych na okaziciela Sygnity SA („Wezwanie”), ogłoszonego przez Asseco Poland S.A. z siedzibą w Rzeszowie („Asseco”, „Wzywający”) w dniu 22 lutego 2012 roku („Data Wezwania”). 

    czytaj więcej   
  • 29.02.2012   Sygnity oraz INTER Polska podpisały umowę o wdrożeniu centralnego systemu do obsługi ubezpieczeń

    Umowa podpisana z towarzystwem TU INTER Polska S.A. oraz TU INTER-ŻYCIE Polska S.A. obejmuje kompleksowe wdrożenie systemu TIA Solution do obsługi produktów majątkowych i życiowych. Nowy system umożliwi INTER Polska realizację planów dalszego rozwoju poprzez wprowadzenie innowacyjnej oferty produktowej oraz skrócenie czasu dostosowywania jej do zmieniających się potrzeb rynku.

    czytaj więcej   
  • 22.02.2012   Oświadczenie Zarządu Sygnity dotyczące ogłoszenia wezwania przez Spółkę Asseco

    W opinii Zarządu Sygnity, ogłoszenie wezwania przez Spółkę Asseco, które nie było uzgadniane z Zarządem Spółki, pokazuje, że pozycja rynkowa firmy wzrasta, a obrana półtora roku temu strategia rozwoju Sygnity była właściwa.

    czytaj więcej   
  • 16.02.2012   Sygnity w chmurze Microsoft.

    Firma Sygnity wdrożyła u siebie usługę chmurową Microsoft Office 365 Spółka Sygnity wdrożyła u siebie i jednocześnie rozpoczęła sprzedaż rozwiązania Microsoft Office 365, poszerzając tym samym ofertę firmy o usługi doradcze w obszarze wdrożeń cloud.   Nowa oferta będzie skierowana do klientów z trzech kluczowych dla spółki sektorów: bankowo-finansowego, publicznego oraz utilities. Sygnity będzie największym partnerem Microsoft w zakresie sprzedaży tych rozwiązań na polskim rynku. Dzięki wdrożeniu usługi Office 365 także we własnej organizacji, obniżono koszty obsługi infrastruktury IT i zwiększono efektywność działania. Z nowej usługi korzystają obecnie wszyscy pracownicy firmy.

    czytaj więcej   
  • 14.02.2012   Rok 2011 – Grupa po raz pierwszy od 5-ciu lat osiągnęła zysk netto

    W 2011 r. Grupa Sygnity, po raz pierwszy od 5-ciu lat osiągnęła zysk netto, który wyniósł 8,2  mln PLN. W 2011 r. Grupa odnotowała również zwiększenie poziomu przychodów  w porównaniu do 2010 roku o 8 proc do poziomu 566 mln PLN. Wynik netto Grupy został obciążony rezerwą w wysokości ponad 4 mln PLN, utworzoną w wyniku odstąpienia przez jednego z klientów od umowy podpisanej w 2006 roku na realizację projektu informatycznego. Zdaniem Zarządu Spółki, uznając to zdarzenie za jednorazowe, możliwe jest uruchomienie programu opcyjnego, zakładającego przyznanie opcji na akcje przy wypracowaniu przez Spółkę 10 mln zysku netto w 2011 roku. Decyzję zgodnie z uchwałą Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy podejmie Rada Nadzorcza Spółki. 

    czytaj więcej   
  • 31.01.2012   Quatra od Sygnity – kompleksowe wsparcie procesów zarządzania w małych, średnich i dużych firmach

    Grupa Kapitałowa Sygnity SA 31 stycznia wprowadziła na rynek nową markę oprogramowania dedykowanego firmom działającym w sektorze MŚP. Rodzina produktów Quatra obejmuje kompleksowe rozwiązania wspierające zarządzanie procesami biznesowymi w przedsiębiorstwach, m.in. prowadzenie rozliczeń księgowo-finansowych, zarządzanie kadrami, płacami, magazynem i logistyką. W ciągu najbliższego roku ze sprzedaży oprogramowania dla rynku MŚP spółka ma osiągnąć przychody ok. 10 mln zł.

    czytaj więcej   

Kontakt dla mediów

Lidia Kłosowska

Dyrektor ds. Marketingu i Relacji Partnerskich

+48 508 021 623

lklosowska@sygnity.pl

Zobacz także:

Raporty bieżące

Dowiedz się więcej 

Prezentacje i webcasty

Dowiedz się więcej 

Wybrane dane finansowe

Dowiedz się więcej