Analityka wspierająca nowoczesne strategie sprzedażowe

12.04.2017

Analityka wspierająca nowoczesne strategie sprzedażowe


Popularyzacja wykorzystania analityki biznesowej we wszystkich obszarach funkcjonowania nowoczesnych banków przekłada się na zupełnie nowy wymiar wyzwań z jakimi powinniśmy się zmierzyć.


Wykorzystywanie platform Big Data, stosowanie uczenia maszynowego i perspektywa wykorzystania sztucznej inteligencji to szansa, która przekłada się na potrzebę wykreowania zupełnie nowych procesów biznesowych, ról i rozwiązań informatycznych. Stosując analitykę do wsparcia zarządzania ryzykiem, zarządzania relacją z klientem w strategiach omni-channel lub we wsparciu wykrywania nadużyć poszukujemy strategicznych przewag konkurencyjnych. Przyszłość wykracza jednak znacząco dalej i każda organizacji poszukuje metod możliwie szerokiego zdyskontowania zasobu, jakim stały się dane i wiedza. Umiejętność poruszania się w ich gąszczu, a co najważniejsze odnajdywania innowacji, jest elementem strategii każdego przedsiębiorstwa.


Czytaj więcej w pliku poniżej.



PDF (4189.18 kB) Analityka wspierająca nowoczesne strategie sprzedażowe   

Kontakt dla mediów

Katarzyna Cena-Pietrak

Ekspert ds. komunikacji i digital marketingu

+48 508 021 846

KCena@sygnity.pl