BOT Elektrownia Bełchatów SA

Centralny system zarządzania infrastrukturą

 

Projekt dla Elektrowni Bełchatów był bardzo złożony pod względem merytorycznym. Zasoby informatyczne Elektrowni to 1500 stacji roboczych zlokalizowanych na wielu kilometrach kwadratowych. 

 

W oparciu o technologię Tivoli (IBM) równolegle zrealizowano 3 odrębne zagadnienia: centralne zarządzanie infrastrukturą (w tym m.in. system śledzenia ruchu i diagnozowania przyczyn awarii), bezpieczne składowanie danych oraz zarządzanie zgłoszeniami problemów od użytkowników (help desk). 

 

Podstawą systemu jest platforma Tivoli Enterprise firmy IBM, uzupełniona o dedykowaną aplikację Help Desk - rozwiązanie sprawdzone wielokrotnie w automatyzacji procesów zarządzania heterogenicznym środowiskiem informatycznym. Oprogramowanie zainstalowane jest na wydajnej infrastrukturze sprzętowej, wykorzystującej serwery i bibliotekę taśmową firmy IBM.

 

Zakres wdrożenia obejmował: 

  • instalację podstawową podsystemu Tivoli Enterprise 
  • wdrożenie podsystemu archiwizacji i zabezpieczania danych (backupu) 
  • wdrożenie podstawowej funkcjonalności aplikacji HelpDesk 
  • wdrożenie podsystemu inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania 
  • wdrożenie podsystemu zdalnej kontroli 
  • wdrożenie podsystemu dystrybucji oprogramowania. 
zobacz wszystkie realizacje

Masz pytanie?
Skontaktuj się z nami

Zapytaj Eksperta Sygnity