Outsourcing

Nasze rozwiązania outsourcingowe ułatwiają klientom prowadzenie działań zwiększających ich przewagę konkurencyjną oraz obniżenie kosztów operacyjnych i wydatków inwestycyjnych.

 

Outsourcing w naszym rozumieniu to ekosystem, w którym klient koncentruje się na działaniach zwiększających przewagę konkurencyjną, natomiast my wspieramy go w obszarze rozwiązań informatycznych (ICT). 

 

Nasze rozwiązania outsourcingowe dotyczą:

  • utrzymania i obsługi procesów w obszarze ICT
  • dostawy infrastruktury w modelu usługowym (IaaS – Infrastructure as a Service)
  • udostępnienia oprogramowania (SaaS – Software as a Service)
  • nadzoru i monitorowania sieci ICT z centrum zarządzania sieci w układzie 7/24 (NOC – Network Operation Center)
  • dużego wyboru rozwiązań opartych na przetwarzaniu w chmurze (Cloud Computing)

 

Każde rozwiązanie jest opisane za pomocą najważniejszych dla klienta parametrów (KPI – Key Performance Indicators), które potwierdzają uzgodniony poziom świadczonych usług (SLA – Service Level Agreement). Takie podejście zapewnia klientowi pełną kontrolę nad jakością świadczonych usług oraz ich przewidywalność. Jest to niezbędne w zapewnieniu dostępności i ciągłości działań w obszarze ICT dla przedsiębiorstw i instytucji.

 

Nasze rozwiązania outsourcingowe ukierunkowane są na obniżenie kosztów operacyjnych i wydatków inwestycyjnych, dzięki czemu umożliwiają:

  • obniżenie całkowitych kosztów posiadania (TCO – Total Cost of Ownership)
  • skoncentrowanie się na rozwoju biznesu i skutecznej walce rynkowej poprzez odciążenie klienta od codziennej aktywności związanej z działalnością operacyjną w obszarze ICT
  • zwiększenie transparentności realizowanych zadań i procesów związanych z obsługą teleinformatyczną przedsiębiorstwa czy instytucji
  • udostępnienie wiedzy i doświadczeń naszej firmy w obszarze ICT