Nowoczesny system informatyczny CRM wspiera czynności marketingowe, proces sprzedaży oraz wszelkie działania związane z obsługą klienta.
W warunkach konsolidacji rynku i coraz częstszego wykorzystywania Internetu do porównywania cen i produktów rośnie znaczenie umiejętności wypracowywania i utrzymywania dobrych relacji z klientami.
Rozwiązanie CRM to strategia koncentrująca się na wspieraniu czynności marketingowych, procesu sprzedaży oraz wszelkich działań związanych z obsługą klienta poprzez skierowanie uwagi wyłącznie na potrzeby konsumenta, wspierana przez nowoczesne systemy informatyczne. System CRM umożliwia wgląd we wszystkie oferty, zamówienia, potwierdzenia dostaw, rachunki, wiadomości e-mail, faksy oraz inną korespondencję.
Najważniejsze korzyści wynikające z wdrożenia narzędzia CRM:
Oferujemy doradztwo w zakresie wypracowywania indywidualnych strategii CRM oraz dobór narzędzi informatycznych uzależnionych od specyfiki działania przedsiębiorstwa i indywidualnych wymagań klienta. Zapewniamy również implementację naszego systemu. W ofercie posiadamy produkty uznanych producentów rozwiązań klasy CRM: Microsoft Dynamics CRM, Oracle Siebel CRM oraz SAP CRM.