Obsługa klienta

Klient znajduje się na końcu łańcucha relacji na rynku energii, jednak jest jego najważniejszym ogniwem. Dlatego dla przedsiębiorstw energetycznych kluczowa jest skuteczna obsługa klienta, którą gwarantują oferowane przez nas produkty. 

 

Proponujemy rozwiązania wspierające podmioty na rynku energii w zakresie zarządzania: 

  • kontaktami z klientami
  • środowiskiem pracy jednostek obsługujących klienta 
  • obsługą reklamacji, zgłoszeń, skarg i roszczeń
  • procesami sprzedażowymi wynikającymi z obsługi klienta
  • rozliczaniem sieci sprzedaży detalicznej 
  • wiedzą o produktach i kliencie
  • procesem zmiany sprzedawcy

 

Korzyści

  • obsługa kontaktów z klientami poprzez wiele różnych kanałów komunikacji
  • pełna wiedza o każdym kontakcie, jego przebiegu oraz skutkach dla klienta i przedsiębiorstwa
  • unifikacja obsługi wszystkich klientów
  • jednolita baza wiedzy obejmująca oferowane produkty oraz informacje związane z bieżącą obsługą klienta
  • zarządzanie segmentacją klientów i programami lojalnościowymi