Obsługa klienta

Elastyczna i skuteczna obsługa klienta, którą gwarantują oferowane przez nas produkty, jest niezwykle istotna dla przedsiębiorstw.

 

Proponujemy rozwiązania wspierające podmioty na rynku gazowniczym w zakresie zarządzania: 

  • kontaktami z klientami
  • środowiskiem pracy jednostek obsługujących klienta 
  • obsługą reklamacji, zgłoszeń, skarg i roszczeń
  • procesami sprzedażowymi
  • rozliczaniem sieci sprzedaży detalicznej 
  • wiedzą o produktach i kliencie
  • pracą doradców handlowych

 

Korzyści

  • obsługa kontaktów z klientami poprzez wiele różnych kanałów komunikacji
  • pełna wiedza o każdym kontakcie, jego przebiegu oraz skutkach dla klienta i przedsiębiorstwa
  • unifikacja obsługi wszystkich klientów
  • jedna baza wiedzy obejmująca oferowane produkty oraz informacje związane z bieżącą obsługą klienta
  • zarządzanie segmentacją klientów i programami lojalnościowymi