Obsługa programów lojalnościowych

Od 2009 roku oferujemy rozwiązania wspierające obsługę programów lojalnościowych. Nasza propozycja skierowana jest do wszystkich firm prowadzących sprzedaż bezpośrednią i posiadających własną sieć sprzedaży, które zamierzają rozwinąć działania marketingowe związane z reklamą i programami lojalnościowymi.

 

Nasz system pozwala na obsługę takich elementów programu lojalnościowego, jak:

  • wydanie i obsługa kart lojalnościowych
  • zarządzanie cennikiem produktów z uwzględnieniem systemu lojalnościowego
  • budowanie koszyków dla klientów objętych programem lojalnościowym
  • zbieranie i monitorowanie punktów lojalnościowych
  • portal www z informacją dla klienta o statusie w programie (np. liczbie punktów)
  • monitorowanie i zarządzanie wydawaniem nagród wręczanych w ramach programu

 

System lojalnościowy, jaki proponujemy, jest fragmentem większego rozwiązania, wykorzystywanego przez najważniejsze firmy produkcyjno-handlowe w Polsce (m.in. Lotos). Skutecznie wspiera duże akcje marketingowe i rozbudowane programy lojalnościowe, pozwala na analizę rzeczywistych danych oraz szybką reakcję na potrzeby rynku i oczekiwania klientów. Dzięki temu korzyści z wprowadzenia programu lojalnościowego zawsze są ogromne. 

 

Korzyści, jakie daje wdrożenie systemu:

  • zmniejszenie wrażliwości cenowej klientów
  • zwiększenie poziomu rekomendowania przedsiębiorstwa innym osobom
  • zwiększenie częstotliwości i zakresu korzystania z oferty przedsiębiorstwa
  • przywiązanie odbiorców do danej sieci
  • tworzenie własnej bazy kontrahentów