Elektroniczny dostęp do urzędu

Rozwiązania w zakresie elektronicznego dostępu do urzędu to grupa produktów pozwalających stworzyć platformę do kontaktu on-line obywateli z urzędami jednostek samorządu terytorialnego. 

 

W skład rozwiązania wchodzą niezależne produkty, mogące pracować samodzielnie lub w formie zintegrowanej. Są to m.in.:

  • System Obiegu Dokumentów Elektronicznych eDOKweb
  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza
  • szyna danych
  • rozwiązania portalowe
  • integracja z systemami dziedzinowymi
  • Platforma Interoperacyjnych Usług Samorządowych

 

Naszą wizją elektronicznego urzędu jest utworzenie spójnej platformy samorządowych usług elektronicznych, wychodzącej daleko poza ramy standardowych rozwiązań klasy eUrząd.

 

Wdrożenie kompletnego systemu umożliwi:

  • spełnienie wszystkich wymagań prawnych w zakresie elektronicznej skrzynki podawczej
  • procesowanie spraw w sposób elektroniczny, co pozwala zwiększyć szybkość i wydajność działania jednostek
  • przyjmowanie spraw za pośrednictwem wielu mediów – Internetu, formularzy elektronicznych, faksu itp.
  • przekazywanie dokumentów elektronicznych pomiędzy różnymi jednostkami
  • wykorzystanie platform centralnych typu ePUAP czy SEKAP jako rozszerzenia skali rozwiązania

 

Tworzymy rozwiązania o różnej skali działania – od pojedynczych instalacji do tzw. wrót, które obsługują kilkadziesiąt jednostek samorządu terytorialnego.