Wsparcie agenta ubezpieczeniowego

Efektywne wsparcie pracy agentów może istotnie przyczynić się do wzrostu sprzedaży i uzyskania przez firmę ubezpieczeniową przewagi konkurencyjnej.

 

Przewagę tę zapewniają rozwiązania umożliwiające agentom zawarcie umowy ubezpieczeniowej podczas spotkania z klientem, ale przede wszystkim wspierające ich w zakresie:

  • dostępu do danych o produktach i klientach
  • zarządzania kontaktami z klientami
  • aktualizacji materiałów sprzedażowych (OWU, foldery informacyjne, wyniki analiz rynkowych, instrukcje, procedury itp.)
  • analizy portfela klientów pod kątem doboru oferty
  • przyjmowania i aktualizacji danych dotyczących akcji i kampanii marketingowych
  • prezentowania oferty
  • zawarcia umowy ubezpieczenia

 

Rozwiązaniem, które daje tak szerokie wsparcie agentom w ich pracy, jest nasz system SygIns Agent. Jest to aplikacja przeznaczona dla towarzystw ubezpieczeniowych dowolnej wielkości chcących wyposażyć swoich agentów w nowoczesne wparcie informacyjne i techniczne. Aplikacja aktualizowana jest podczas połączenia z Internetem. Podczas zabezpieczonej sesji aktualizacyjnej do bazy danych towarzystwa ubezpieczeniowego trafiają dane o kontaktach agenta z klientami oraz wnioski i polisy zawarte od czasu ostatniej aktualizacji.

 

Funkcjonalność tego rozwiązania zapewniają m.in.:

  • terminarz agenta z listą zadań – informacje wprowadzone przez agenta mogą stanowić źródło danych dla centralnych systemów towarzystwa ubezpieczeniowego (np. CRM)
  • historia ubezpieczeniowa klientów
  • symulowanie produktu na podstawie aktualnych tabel taryfikacyjnych
  • rejestrowanie wniosków i umów ubezpieczeniowych
  • rozliczenia z zakładem ubezpieczeniowym