Utrzymanie i serwis

Nasz system zarządzania usługami serwisowymi umożliwia zarządzanie procesem obsługi zgłoszeń przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę.

 

Nasze biura serwisowe zlokalizowane są w dziesięciu miastach Polski, dostępne 365 dni w roku, 24 godziny na dobę. Gwarantujemy 4-godzinny czas naprawy (SLA). 

 

Klientom oferujemy pełen zakres usług, gwarantujący sprawne działanie ich systemów informatycznych. Zapewniamy pełną funkcjonalność zasobów IT, zarówno sprzętu komputerowego, oprogramowania, jak i infrastruktury informatycznej firmy. Posiadamy centrum kompetencji wsparcia aplikacji oraz systemów informatycznych.

 

Nasz system zarządzania usługami serwisowymi umożliwia:

  • zarządzanie procesem obsługi zgłoszenia – dopasowanie do wymagań klienta
  • rejestrację i archiwizację zgłoszeń
  • automatyczną eskalację do właściwych zasobów IT
  • raportowanie zgodne z potrzebami klienta
  • tworzenie bazy wiedzy dla konkretnych produktów
  • wielokanałową obsługę zgłoszeń przez: WWW, e-mail, faks, telefon 

 

Doświadczenie i kompetencje naszych konsultantów potwierdzają liczne certyfikaty takich producentów, jak: IBM, HP, Cisco, Sun, Fujitsu-Siemens.