Sygnity

Działanie 6.2 PO IR Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji – Bony na cyfryzację

Pandemia znacząco wpłynęła na przyzwyczajenia klientów wynikające z uregulowań prawnych oraz potrzebnych wniesionych obostrzeń. Biznes wyraźnie przeniósł się do Internetu. Firmy starają się inwestować w nowe technologie, usprawniające procesy biznesowe.Dzisiaj oferujemy wsparcie klientom potrzebującym zaadresować potrzebę przejścia ze swoim kanałem sprzedaży do online.

Sygnity jako partner transformacji cyfrowej wspólnie z kilkoma dostawcami oprogramowania oraz wyposażone w swoje zasoby informatyczne, chce pomóc firmom sektora MŚP wdrażać nowoczesne systemy informatyczne.

Założenia programu – Bon na cyfryzację

Celem działania jest zapewnienie wsparcia finansowego dla MŚP na realizację działań mających na celu zwiększenie wykorzystania technologii cyfrowych, w tym na zakup lub licencjonowanie oprogramowania, usług niezbędnych do wdrożenia rozwiązania cyfryzacyjnego, oraz w ograniczonym zakresie środków trwałych niezbędnych do wdrożenia cyfryzacji i dostosowania modelu działalności w wyniku pandemii koronawirusa. 

Oferta Sygnity

Program rusza już 20.09.2021. Współpracujemy z firmą ECDF, która sprawnie pomoże wypełnić zainteresowanym firmom wnioski o dotację umożliwiającą dalszy rozwój firmy. Wspólnie przygotowaliśmy kilka gotowych scenariuszy celując w usprawnienia procesów biznesowych. Każdy ze scenariuszy posiłkuje się oprogramowaniem naszych partnerów.

Wdrożenie systemu CMS – Automatyzacja

 i personalizacja marketingu i treści

Zarządzanie treścią na stronie jest istotną sprawą w każdym prowadzonym biznesie. Współpracujemy z firmą Magnolia (Magnolia CMS), która dostarcza gotowe rozwiązanie zarządzania treścią, dając możliwość zautomatyzowania aktywności marketingowych.  Wsparcie Sygnity, polega na przygotowaniu projektu graficznego, przeniesienia istniejącej strony, wykonania warsztatów umożliwiających zapoznanie się z pełną funkcjonalnością nowego silnika, zapoznanie się z terminologią cyfrowego marketingu oraz opracowanie scenariusza gwarantującego poprawę wyników sprzedażowych.

Wdrożenie systemu e-Commerce Automatyzacja marketingu oraz doświadczenia zakupowego

Klienci przenieśli swoje przyzwyczajenia zakupowe do Internetu. Obsługa klienta za pomocą kanału online stała się kluczowa. Istnieje wiele platform zakupowych, które w mniejszym lub większym stopniu skutecznie lub nie wypełniają oczekiwania właścicieli sklepów. Ten sam problem może dotyczyć hurtowni i sieci partnerskich, które także wymagają co raz lepszej obsługi online. Wspólnie z Adobe Commerce Cloud (znanym jako Magento) (Adobe Commerce Magento) przygotowaliśmy szybkie rozwiązanie, które zaadresuje potrzebę przejścia do nowej platformy, przeniesie istniejącą zawartość i rozbuduje usługi systemu o nowe funkcje, jak między innymi automatyzacja marketingu i personalizacja, co w konsekwencji zwiększy generowaną sprzedaż w online.

Automatyzacja faktur – Skrócenie procesu obiegu faktur o 70%

Średni czas pełnej obsługi faktury to 10 minut. Automatyzacja tego procesu za pomocą Bota to nie tylko ogromne oszczędności dla biznesu, ale i lepsze wykorzystanie istniejących zasobów oraz zmniejszenie ryzyka wystąpienia błędów. Wprowadzenie automatyzacji w zespołach finansowych może zaoszczędzić nawet około 30% czasu pracy pełnoetatowego pracownika.

https://www.sygnity.pl/automatyzacja-przetwarzania-faktur/

 

Wdrożenie programu lojalnościowego – Utrzymanie relacji z klientem

Sygnity opracowało swój system lojalnościowy, który wykorzystywany jest przez kilka firm w Polsce. Chcemy dać szansę firmom z sektora MŚP, aby mogły wdrożyć u siebie nowoczesną platformę zarządzającą zadowoleniem klientów. W ramach wsparcia Bon na Innowacje, platforma lojalnościowa zostanie zintegrowana z obecnymi systemami IT klienta, skonfigurowana na potrzeby klienta i uruchomiona w celu zwiększenia stopnia lojalności klientów z Państwa marką.

Skuteczne zarządzanie majątkiem sieciowym GIS

To platforma usprawniająca procesy biznesowe związane z zarządzaniem i eksploatacją sieci wodociągowej i kanalizacyjnej w obszarze operacyjnym, analitycznym i planistycznym. Łatwa do integrowania z systemami funkcjonującym w przedsiębiorstwie (ERP, CRM, SCADA, Billing, Odczyty liczników).

https://www.sygnity.pl/oferta-utilities/zarzadzanie-majatkiem-sieciowym-gis-dla-przedsiebiorstw-wodociagowo-kanalizacyjnych/

Optymalizacja pracy brygad

Aplikacja wspierająca przedsiębiorstwa infrastrukturalne (np. firmy energetyczne, wodociągowe, telekomunikacyjne czy ciepłownicze) w skutecznym i efektywnym kosztowo zarządzaniu pracą brygad w terenie. Rozwiązanie składa się z dwóch elementów: aplikacji webowej dla dysponenta oraz aplikacji mobilnej dla brygady w terenie. Dzięki temu umożliwia skuteczną dwukierunkową komunikację i dostęp do następujących funkcjonalności.

https://www.sygnity.pl/oferta-utilities/zarzadzanie-praca-brygad-zpb/

Automatyzacja powtarzalnych procesów biznesowych

Jako partner PathUI oraz innych narzędzi RPA, firma Sygnity, może skupić się na wypracowaniu listy powtarzalnych procesów, które pomoże później zautomatyzować. Do takich procesów może między innymi zostać zaliczona potrzeba cyfryzacji dokumentów, czyli popularnie digitalizacja dokumentów oraz dalsza automatyzacja przepływu dokumentów. 

Przejście do chmury – rozwiązania abonamentowe

Skalowanie przychodzącego ruchu oraz potrzeba obsługi rosnącej ilości klientów jest problematyczna dla infrastruktury informatycznej budowanej przez firmy, często we własnym zakresie. Sygnity posiada certyfikowanych specjalistów, którzy mogą pomóc przejść z dotychczasowych rozwiązań do odpowiednio dobranej chmury. Firma wesprze klientów w procesie migracji danych oraz zamodeluje procesy, usprawniające wykorzystanie rozwiązań chmurowych.

 

Wymiana UX/UI – optymalizacja marketingu cyfrowego

Za sukces w online odpowiada wiele połączonych ze sobą elementów. Poczynając od dobrze zaprojektowanej stronie lub aplikacji mobilnej, po których klient jest w stanie poruszać się intuicyjnie, poprzez projekt graficzny, który w spójnie ze strategią marki nawiązuje do pozytywnego doświadczenia użytkownika, aż po generowanie ruchu odwiedzającego strony internetowe. Sygnity wspiera klientów szukających optymalizacji w tym zakresie, pomoże wykonać audyt obecnego rozwiązania, zaproponować usprawnienia oraz wdrożyć rozwiązanie, które zagwarantuje zwiększenie ruchu oraz konwersji.

Porozmawiaj z ekspertem

Tomasz Gibas

Dyrektor Rozwoju Usług Cyfrowych

tgibas@sygnity.pl

Masz pytania odnośnie tego produktu?

W celu zapoznania się z zasadami przetwarzania udostępnionych nam danych osobowych proszę kliknąć w link:

Polityka prywatności