Sygnity

Artykuły

Digital Concierge – nowa jakość w obsłudze klienta

Dzisiejsze firmy stają przed wieloma wyzwaniami. Klienci oczekują już nie tylko atrakcyjnej oferty, lecz także coraz nowocześniejszej i wygodnej obsługi. Dodatkowo, szybki rozwój firm z obszaru BigTech i FinTech, które w ostatnich latach wprowadziły na rynek wiele innowacyjnych rozwiązań, niejako wymusiły na biznesie konieczność poszukiwania nowych form kontaktu z klientami i wychodzenia poza tradycyjne produkty i usługi.

Dzisiaj, zwłaszcza nowe pokolenia klientów, szukają nie tylko wygody i elastyczności, ale tez wyjątkowych i spersonalizowanych doświadczeń. Na co dzień korzystają oni z nowych technologii, przenosząc znaczną część swojego życia do świata cyfrowego. Do końca 2020 roku 85% wszystkich interakcji z obsługą klienta będzie się odbywać za pomocą chatbotów i voicebotów. Młodsi klienci nie dzwonią na infolinię, nie wysyłają maili i nie odwiedzają placówek. Komunikują się ze sobą i firmami głównie zdalnie i wtedy, kiedy mają na to ochotę

Dlatego też branże usługowe, takie jak turystyka czy bankowość coraz chętniej korzystają z dobrodziejstw sztucznej inteligencji i uczenia maszynowego po to, by projektować wyjątkowe doświadczenia dla swoich klientów i spełniać ich rosnące wymagania. Robotic Process Automation (RPA), czyli technologia automatyzacji powtarzalnych procesów biznesowych, wykorzystująca programy komputerowe (roboty) symulujące pracę człowieka to trend, który całkowicie zmieni obsługę klienta.

Sygnity, wchodzi na rynek RPA z nowym produktem – Sygnity Concierge.  

Sygnity Concierge ułatwi życie klientom

Sygnity Concierge to coś więcej niż wirtualny asystent czy voicebot. Aplikacja, po połączeniu z systemami firmy nie tylko automatyzuje obsługę klienta lecz także, po wcześniejszej autoryzacji, wykonuje czynności, które przekraczają możliwości zwykłego chatbot czy voicebota – na przykład przelew bankowy. Klient nie musi nawet używać klawiatury, żeby wpisać pytanie – może wydawać komunikaty głosowo, a nawet rozmawiać z Conciergem zupełnie tak, jakby był człowiekiem. Sygnity Concierge zbudowaliśmy w oparciu o najnowocześniejsze narzędzia, które umożliwiają konwersację w języku naturalnym.

Przelew? Niech Concierge zrobi go za Ciebie

Aplikacja Sygnity Concierge jest zintegrowana z systemem bankowości elektronicznej w banku. Wykorzystując silnik mowy np. DIALOGFLOW jest w stanie połączyć się bezpośrednio z asystentem Google i komunikować się z API banku po wcześniejszym zautoryzowaniu się użytkownika. Dzięki temu, możemy komunikować się słownie z naszą aplikacją bankową, również za pomocą popularnych  voicebotów (jak Alexa czy Siri).  

Concierge zarezerwuje pokój w hotelu

Integrując się z systemami rezerwacyjnymi hoteli czy np. Booking.com Sygnity Concierge znajdzie odpowiedni nocleg (np. hotel akceptujący zwierzęta domowe), zarezerwuje go i… opłaci.

Dzięki Sygnity Concierge firmy:

  • Łatwiej pozyskują klientów, dzięki nowoczesnej i wygodnej formie ich obsługi (Concierge pomoże m.in. w: wysłaniu przelewu, akceptacji płatności, sprawdzeniu stanu konta, wnioskowaniu o kartę kredytową czy wzięciu kredytu).
  • Lepiej dopasowują ofertę do potrzeb i indywidualnych wymagań klientów.
  • Ograniczają do minimum kwestie formalne. dzięki zbieranym przez Concierge danym.
  • Dbają o bezpieczeństwo przetwarzanych danych, zgodne z obowiązującymi przepisami prawa, zarówno bankowego jak i RODO.
  • Budują wyjątkowe doświadczenie obsługi klienta – nasz Concierge jest zawsze do dyspozycji, nie miewa złych dni i zna odpowiedź na każde pytanie.

Wygodna i szybka integracja z systemami klienta

Oferujemy nie tylko pełne wsparcie techniczne, które umożliwi szybką integrację z aplikacjami klienta, ale także wsparcie ekspertów branżowych m.in. analityków biznesowych, specjalistów z sektora usług komunalnych, a także jednostek samorządu terytorialnego i administracji centralnej.