Sygnity

Magnolia CMS – najbardziej elastyczny system zarządzania treścią

Magnolia CMS

Magnolia CMS

Sygnity jest oficjalnym partnerem Magnolia CMS. Zobacz profil Sygnity na stronie partnerskiej Magnolia

Magnolia to jeden z najszybciej zdobywających rynek system zarządzania treścią klasy korporacyjnej. System pozwala na połączenie treści, danych i usług cyfrowych, w tym automatyzacji marketingu bezproblemowo w ramach jednej platformy. Wyróżnikiem tej platformy jest krótki czas potrzebny na wdrożenie. System osadzony w środowisku Java. Polecany dla bankowości, firm ubezpieczeniowych, sektora przemysłowego oraz innych. Twórcy systemu dbają o łatwość integracji z działającymi aplikacjami oraz usługami w środowisku klienta, co pozwala na zachowanie dotychczasowej inwestycji w rozwiązania IT. Mimo mniejszej funkcjonalności, system Magnolia CMS jest dobrą alternatywą dla proponowanego również przez Sygnity systemu Adobe Experience Cloud.

Oferta Sygnity

Aby zapewnić klientom komfortowe i spójne doświadczenia w różnych kanałach online oraz offline (omnichannel), oferujemy:

Warsztaty wymagań i analiza potrzeb cyfrowych

  • identyfikacja obszarów do transformacji cyfrowej
  • wymagane połączenia systemów informacji o kliencie
  • wypracowanie celu transformacji cyfrowej

Budowa koncepcji idealnego doświadczenia cyfrowego

  • klient nowy oraz klient istniejący
  • definiowanie ścieżki klienta (Customer Journey)
  • wypracowanie strategii do budowy dalszej konwersji

Wdrożenie koncepcji i uruchomienie przyśpieszonej konwersji

  • dopasowanie platformy interakcji z klientem w obszarze Customer Experience
  • połączenie kanałów strategii omnichannelowej
  • połączenie źródeł danych w celu zapewnienia najlepszych spersonalizowanych doświadczeń

Utrzymanie i dalszy rozwój

  • rozbudowa wdrożonego systemu CX o dodatkowe moduły, w tym: analityki ruchu, celowania marketingu, kontroli wydatków marketingowych, wyliczania opłacalności kampanii
  • integracja wdrożonego systemu z istniejącymi systemie CRM oraz ERP
  • rozwój w celu zapewnienia tak zwanego Total Experience

Magnolia Digital Exprience Platform

Magnolia zapewnia doskonałą architekturę treści, aby pomóc komponować i utrzymywać cyfrowe doświadczenia użytkowników (DXP) wokół istniejących procesów i infrastruktury. Jest to możliwe dzięki połączeniu systemu CMS z funkcjami personalizacji.

Obok tego Magnolia wpada w nurt tak zwanego „Composable DXP” czyli łatwości połączenia wszystkich systemów i usług w architekturę referencyjną, którą można wykorzystać do tworzenia nowych doświadczeń cyfrowych z nowoczesnym, modułowym stosem technologicznym.

Cyfrowa platforma doświadczeń (DXP) to zestaw zintegrowanych komponentów technologicznych, które razem dostarczają narzędzi do tworzenia, zarządzania i dostarczania cyfrowych doświadczeń.

Wartość platformy DXP zależy od tego, jak długo trwa uruchamianie doświadczeń, jak łatwo jest z niej korzystać, a ostatecznie od jakości jej produktu, czyli doświadczeń klienta.

Magnolia nie narzuca wybranych rozwiązań analityki, DAM, eCommerce czy automatyzacji marketingu, oznacza to, że platforma Magnolia DXP idealnie wpasuje się w już istniejący ekosystem rozwiązań IT jako główny hub zarządzania cyfrowym doświadczeniem użytkowników.

Magnolia Headless CMS

Jako rozwiązanie przeznaczone dla małych i średnich przedsiębiorstw Magnolia CMS sprawnie dostarcza rozwiązania tworzenia treści. System świetnie sprawdzi się także jako strona produktowa w dużych organizacjach. Wygodne narzędzia edycji treści, można przystosować do potrzeb zespołu przez modelowanie interfejsu użytkowników. Ma to duże znaczenie zwłaszcza przy większych projektach, kiedy potrzebna jest definicja przepływu akceptacji treści między zespołami. Autorzy mogą dodatkowo pracować z treścią hierarchiczną.

Magnolia kładzie nacisk na wykorzystywanie wizualnego kreatora stron WYSIWYG do edycji aplikacji jednostronicowych (SPA) zbudowanych za pomocą React, Angular lub Vue. Autorzy mogą edytować nie tylko surową treść, ale także układ każdego cyfrowego doświadczenia i uzyskać podgląd na żywo w kontekście miejsca (www, telefon, tablet), w którym jest ono dostarczane.

Korzyści z korzystania z edytora Magnolia SPA:

Aplikacje typu single-page (SPA) pozwalają marketerom na tworzenie atrakcyjnych doświadczeń, które zwiększają retencję i zaangażowanie odwiedzających. Dzięki mniejszej liczbie przeładowań strony i lepszej ogólnej wydajności, SPA zapewniają szybsze, bardziej płynne i bardziej angażujące doświadczenia użytkowników końcowych.

Autor skupia się na budowie doświadczeń, zamiast tylko wprowadzać treść. Marketerzy mogą edytować strukturę, układ i zawartość SPA bezpośrednio w Edytorze Stron Magnolii, z możliwością wyboru, które komponenty umieścić, gdzie je umieścić i jakiego rodzaju układu użyć.

Marketerzy mogą podglądać doświadczenia budowane za pomocą SPA tak, jak będą je widzieć użytkownicy końcowi. W ten sposób nie są oderwani od rzeczywistego doświadczenia, które mają stworzyć i mogą mieć pewność, że będzie ono angażować i zachwycać użytkowników w pożądany sposób.

Programiści korzystają z najlepszych technologii front-end (takich jak React, Angular czy Vue) i szybciej realizują projekty, ponieważ projektanci i programiści korzystają z jednego wspólnego zestawu szablonów.

Obniż koszty rozwoju i bieżącego utrzymania. Dzięki temu, że SPA jest edytowalne, rozwój oprogramowania jest potrzebny tylko przy pierwszej konfiguracji lub przy bardziej znaczących zmianach, a nie przy każdej zmianie układu.

Użyj SPA jako swojego frontendu, aby czerpać korzyści z podejścia headless i microservice/SOA: elastyczność w wyborze własnych narzędzi, lepsza łatwość utrzymania, mniejsza zależność od dostawcy i szybszy czas tworzenia doświadczeń.

System łatwo jest połączyć z innymi rozwiązaniami cyfrowymi, niezależnie od tego, czy jest to DAM, PIM, e-Commerce, CRM lub dowolny system niestandardowy. Wszystko to dzięki bazie gotowych konektorów. Dodatkowo dzięki prostej konfiguracji YAML magnolia umożliwia połączenie z dowolnym system zewnętrznym.

Magnolia Personalization

Funkcje personalizacji w Magnolii pozwalają na dostarczanie zindywidualizowanych treści w efektywny i skalowalny sposób w scenariuszu „headless”. Autorzy otrzymują intuicyjne UI i mogą natychmiast podejrzeć, które treści są dostarczane do różnych segmentów.

Korzyści z wykorzystania modułu personalizacji Magnolia CMS:

Dostarczaj każdemu odwiedzającemu zindywidualizowane doświadczenia w oparciu o to, kim jest, jak się zachowuje i co się dzieje na świecie. Magnolia ujednolica dane klientów i pozwala dostosować doświadczenia, które skutkują większym zaangażowaniem, konwersją i lojalnością.

Przeprowadzanie personalizacji na skalę w wielu kanałach może być trudnym zadaniem. Solidna platforma Magnolii umożliwia personalizację omnichannel i eksperymentowanie w skali, bez obniżania wydajności.

Magnolia Ułatwia połączenie z innymi rozwiązaniami cyfrowymi, niezależnie od tego, czy potrzebujesz analityki, optymalizacji czy innego systemu cyfrowego. Połącz dane o kliencie, treści i spostrzeżenia w jednym ekranie, aby w efekcie końcowym stworzyć wysoce spersonalizowane i zoptymalizowane doświadczenia.

Magnolia eCommerce

Magnolia nie proponuje własnej funkcjonalności sklepu pozwala natomiast na integracje z każdą platformą eCommerce. Najbardziej popularne integracje, które są dostępne „out of the box” to między innymi: Adobe Commerce (Magento), Salesforce, BigCommerce, SAP i wiele innych.

Takie podejście daje możliwość wykorzystania istniejącego systemu eCommerce działającego u klienta oraz dodaniu do niego funkcji CMS i personalizacji wraz z całym zestawem funkcjonalności jak analiza sprzedaży, śledzenie ścieżek zakupowych, testowanie kampanii sprzedażowych i wiele więcej.

Porozmawiaj z ekspertem

Tomasz Gibas

Dyrektor Rozwoju Usług Cyfrowych

tgibas@sygnity.pl

Masz pytania odnośnie tego produktu?

W celu zapoznania się z zasadami przetwarzania udostępnionych nam danych osobowych proszę kliknąć w link:

Polityka prywatności