Sygnity

Sitecore DXP – Experience Platform, CMS oraz DAM

Sitecore – Digital Experience Leader

Sitecore

Sygnity jest oficjalnym partnerem Sitecore

Sitecore jest dostawcą oprogramowania pozwalającego na kompleksowe wdrożenie nowoczesnych metod transformacji cyfrowej. Rozwiązania proponowane przez Sitecore zostały do tej pory wybrane przez ponad 5200 globalnych znanych brandów w tym 38 z listy Fortune 100.  W ofercie Sitecore aktualnie znajduje się szeroki wachlarz narzędzi które klienci mogą łatwo zintegrować w istniejące rozwiązania, a także w oparciu o które można przygotować zupełnie nowe systemy zaspokajajace nawet najbardziej wyśrubowane wymagania strategii marketingowej firmy.  Wszystko to jest dostępne w opcji do instalacji na serwerach wewnątrz sieci organizacji (on premise) lub jako rozwiązania SaaS.

Oferta Sygnity

Sitecore jako platforma zapewniająca stałą komunikację użytkownika internetowego z marką danej firmy, to narzędzie między innymi odpowiadające za wsparcie budowy lojalności klientów. Wdrożenie platformy Sitecore jest tylko pierwszym krokiem na drodze do wykorzystania pełnego potencjału tego rozwiązania. 

Warsztaty wymagań i analiza potrzeb cyfrowych

  • identyfikacja obszarów do transformacji cyfrowej
  • wymagane połączenia systemów informacji o kliencie
  • wypracowanie celu transformacji cyfrowej

Najważniejszym aspektem jest oczywiście efektywne wykorzystanie platformy. Doświadczeni specjaliści Sygnity, którzy posiadają certyfikaty Sitecore, pomagają naszym klientom odkryć jak korzystać ze wszystkich funkcjonalności platformy, planując ich wykorzystanie już przy samym wdrażaniu rozwiązania. 

Budowa koncepcji idealnego doświadczenia cyfrowego

  • klient nowy oraz klient istniejący
  • definiowanie ścieżki klienta (Customer Journey)
  • wypracowanie strategii do budowy dalszej konwersji

Wdrożenie platformy Sitecore

Proces wdrożenia platformy to wynik wcześniejszej analizy potrzeb. Dzisiaj rzadko kiedy korzysta się z samej funkcjonalności CMS, którą między innymi oferuje Sitecore. Integracja z istniejącymi systemami po stronie klienta, daje możliwość doboru produktów Sitecore, tak, żeby rozwiązanie działało wydajnie i z możliwie krótkim czasem wdrożenia. Nowa idea podejścia Sitecore, gdzie główne funkcjonalności dostępne są jako oddzielne produkty (z angielskiego podejście Composable) daje szansę na wykorzystanie poniesionych wcześniej inwestycji w rozwiązania informatyczne.  

Wdrożenie koncepcji i uruchomienie przyśpieszonej konwersji

  • dopasowanie platformy interakcji z klientem w obszarze Customer Experience
  • połączenie kanałów strategii omnichannelowej
  • połączenie źródeł danych w celu zapewnienia najlepszych spersonalizowanych doświadczeń

Nasi programiści pracują w modelu Agile/Scrum co daje możliwość elastycznego adresowania zmieniających się wymagań klienta. Zespoły specjalistów składają się z kompetencji, które pozwalają wytwarzać oprogramowanie zgodnie z wymaganiami, stale dbać o jego jakość, testując rozwiązania na każdym etapie dostawy oraz stale monitorować stopień wypełnienia wymagań biznesowych.  

Obok specjalistów .NET i certyfikowanych programistów Sitecore, nasz zespół posiada kompetencje UX/UI, które adresują najważniejszy element doświadczenia dzisiejszego klienta, czyli wygląd i łatwość obsługi rozwiązania.  

Utrzymanie i dalszy rozwój

Doskonale rozumiemy potrzebę stałego monitorowania wydajności platform cyfrowych. Niezależnie od tego czy wdrożenia naszych klientów oparte są o rozwiązania chmurowe czy o infrastrukturę lokalną, dbamy o wydajność działania platformy Sitecore, jej stabilne działanie oraz nieprzerwaną komunikację z zależnymi systemami takimi jak ERP, CRM oraz wieloma innymi.  

Utrzymanie i dalszy rozwój

  • rozbudowa wdrożonego systemu CX o dodatkowe moduły, w tym: analityki ruchu, celowania marketingu, kontroli wydatków marketingowych, wyliczania opłacalności kampanii
  • integracja wdrożonego systemu z istniejącymi systemie CRM oraz ERP
  • rozwój w celu zapewnienia tak zwanego Total Experience

Nasze zespoły utrzymaniowe pracują w modelu 24/7 obsługując bardzo wymagające SLA dla klientów w Europie. Dział utrzymania pracuje w językach polskim, angielskim oraz niemieckim. Dla wygody naszych klientów stale dodajemy kolejne języki obsługi. 

Obok kompetencji strikte informatycznych, wdrożeniowych oraz analitycznych i UX/UI, posiadamy kompetencje w zakresie obsługi projektów opartych o chmurę Azure, AWS oraz Google. 

Proponujemy także swoim klientom stały monitoring wydajności wdrożonych systemów informatycznych między innymi korzystając z produktów takich jak Dynatrace i podobnych.  

Bardzo ważnym aspektem jest dla nas cyberbezpieczeństwo naszych klientów, dlatego też stale adresujemy budowę kompetencji w tym zakresie.  

Podniesienie wersji Sitecore

Często klienci poszukują wsparcia przy podniesieniu wersji platformy Sitecore, wdrożonej przed laty. Wyzwaniem w takim projekcie są głównie niestandardowe funkcjonalności wytworzone na potrzeby klienta, które wynikają z ograniczeń platformy we wcześniejszych wersjach. Nowe wersje platformy Sitecore czyli, poczynając od wersji 8, 9 aż do 10, dają zdecydowanie większe możliwości, które dostępne są w pakiecie standardowym.  

Przenosiny z innego CMS do Sitecore

Wraz z nabywaniem świadomości cyfrowych możliwości rozwiązań klasy korporacyjnej klienci często potrzebują zaadresować potrzebę migracji z rozwiązań takich jak WordPress, Drupal, Umbraco czy wielu innych na docelową platformę Sitecore.  

Zabieg ten wymaga opracowania procedury przeniesienia oraz zaadresowania wielu zagadnień związanych z funkcjonalnością, nową strukturą informacji strony, cyfrowymi zasobami oraz wielu innych.  

Wspieramy klientów w procesie migracji, dając możliwość wykorzystania pełnej funkcjonalności najnowszych wersji Sitecore, niezależnie od tego czy mają to być wdrożenia oparte o rozwiązania chmurowe czy na infrastrukturze klienta.  

Sitecore Experience Platform

Zintegrowana platforma, która wzmacnia pozycję marek poprzez gromadzenie i łączenie danych. Swoje działanie opiera na podstawie nawiązywanych relacji z klientami za pośrednictwem inteligentnych, spersonalizowanych doświadczeń na dowolnym kanale (omnichannel).

W skład platformy wchodzi wydajny system CMS oraz platforma zarządzania marketingiem cyfrowym zwanym XP (Experience Platform), CX (Customer Experience) lub DX (Digital Experience).

Sitecore Content Management System (CMS), który Sitecore nazywa Scalabale Content Management to zaawansowane narzędzie do zarządzania treścią, w wielu językach oraz tworzeniu wielu podstron dla różnych regionów czy krajów, którymi można zarządzać z jednego miejsca. Co więcej to system, który posiada zaawansowane funkcje podziału ról i dostępów dla wygody i bezpieczeństwa pracy wielu zespołów. Dzięki akceleratorowi budowy stron SXA oraz dostępnych wzorach stron (templates) budowa strony jest wyjątkowo prosta co jest wyjątkowo przydatne podczas przenoszenia treści z innego systemu CMS.

Sitecore Experience Platform (XP), czyli funkcjonalność personalizacji i automatyzacji zachowań użytkowników, zapewnia marketerom wszystko, czego potrzebują do codziennej pracy: Wszechstronne narzędzia marketingu cyfrowego narzędzia marketingu cyfrowego, całościowy wgląd w dane klienta oraz uczenie maszynowe – wszystko to elementy, które pomagają w tworzeniu spersonalizowanych doświadczeń.

Sitecore Content Hub czyli Digital Asset Manager

System zarządzania zasobami cyfrowymi od Sitecore to wydajna platforma automatyzująca pracę nad mediami cyfrowymi. Platforma jest ściśle zintegrowana z Sitecore CMS, co umożliwia płynną pracę między zespołami marketerów, twórcami treśći oraz twórcami zasobów cyfrowych.

Platforma DAM od Sitecore daje wyjątkowe możliwości szybkiego wyszukiwania zasobów cyfrowych, informacji o produktach, treści, mediów typu audio i video spośród tysięcy dostępnych zasobów. Wyszukiwanie wspierane jest jest przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji oraz uczenia maszynowego, co w przypadku oznaczania, nazywania oraz grupowania mediów jest bardzo przydatne.

Rozwiązanie Digital Asset Management od Sitecore, wspiera uporządkowany proces twórczy, który można definiować dla wewnętrznych działów kreacji oraz współpracujących agencji marketingowych. Dzięki temu tworzenie zasobów cyfrowych oraz zarządzanie terminami jest nadzorowane przez system.

Sitecore Commerce

Sitecore Commerce jest idealnym rozwiązaniem dla firm z unikalnymi procesami sprzedażowymi. Ta wysoce konfigurowalna platforma synchronizuje się z każdym ekosystemem technologicznym – starym lub nowym.

Rozwiązanie e-commerce od Sitecore wspiera sprzedaż z jednego miejsca do wielu kanałów cyfrowych jak www, mobile czy fizycznymi punktami sprzedaży (POS). Platforma przeznaczona jest zarówno do obsługi klienta B2C oraz B2B.

System Sitecore wspierając podejście programowania headless zarówno w przypadku CMS, ale także w przypadku tworzenia interfejsu sklepu daje nieograniczone możliwości budowy unikalnego doświadczenia klientów. Dodatkowo, rozwiązanie chmurowe daje gwarancje 100% dostępności w momentach wytężonego ruchu na stronach.

Rozwiązanie Sitecore Commerce jest przystosowane do wymaganych certyfikacji sprzedażowych i płatniczych jak PCI, SOC2 Type2, RODO, CCPA.

Porozmawiaj z ekspertem

Tomasz Gibas

Dyrektor Rozwoju Usług Cyfrowych

tgibas@sygnity.pl

Łukasz Skowroński

Senior Sitecore Architect / Sitecore Practice Leader

lskowronski@sygnity.pl

Masz pytania odnośnie tego produktu?

W celu zapoznania się z zasadami przetwarzania udostępnionych nam danych osobowych proszę kliknąć w link:

Polityka prywatności