OPROGRAMOWANIE DO OBSŁUGI ŚWIADCZEŃ
Moduły: SR, FA, SW, DS, DM/DE, ST, DC, CP, ZG, DO, DG, EE, DW, ZC, CI, eDoręczenia
Oprogramowanie do Obsługi Świadczeń jest systemem informatycznym składającym się z wielu modułów, mającym za zadanie wspierać i usprawniać pracę użytkownikom na poziomie gminy i wojewody w realizacji wymagań ustawowych dotyczących świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych i energetycznych, stypendiów szkolnych, dopłat do czynszów. Poszczególne moduły umożliwiają także wsparcie w zakresie windykacji należności oraz kontrolę poprawności procesów realizowanych w Jednostce Pomocy Społecznej. System wraz z dedykowanymi modułami jest oferowany w formie usługi SaaS.
KORZYŚCI BIZNESOWE
Wsparcie w zakresie rejestracji wniosków o świadczenie
Wsparcie w zakresie tworzenia decyzji dot. świadczenia
Wsparcie w zakresie obsługi metryk
Wsparcie w zakresie generowania list wypłat, przelewów
Używając naszych aplikacji jednostki organizacyjne zabezpieczenia społecznego uzyskują możliwość optymalizacji swoich działań między innymi poprzez automatyzację procesu wydawania decyzji, podpowiedzi wysokości przyznawanych świadczeń, kontrolę i raportowanie stanu realizacji zadań czy wymianę danych z innymi systemami zewnętrznymi, w tym również innych producentów.
CECHY SYSTEMU
Szeroka gama parametrów konfiguracyjnych umożliwiających dopasowanie go do wymagań, podyktowanych wielkością urzędu
Rozbudowany mechanizm tworzenia szablonów wydruków decyzji jak i korespondencji
Bogaty wybór zestawień i raportów konfigurowanych przez Użytkownika
Konfigurowanie treści podstaw prawnych i uzasadnień dla decyzji administracyjnych oraz szablonów wydruków, obejmujących nie tylko decyzje, ale także listy wypłat, dokumenty rozliczeniowe i inne dokumenty
Możliwość zapisu większości wydruków w dowolnym formacie np.: pdf, xsl, odt, html, csv itp.
Rozbudowany podgląd historii osoby na jednym oknie: wnioski, decyzje, odwołania, korespondencja, sprawy, druki UE
Współpraca z CSIZS (Centralnym Systemem Zabezpieczenia Społecznego)
System oferowany w formie usługi SaaS
Sygnity S.A.
Biurowiec Adgar Plaza B
ul. Postępu 17B
02-676 Warszawa
NIP: 586 000 52 93
tel. (+48 22) 290 88 00
fax (+48 22) 290 88 01
e-mail: biuro@sygnity.pl
KONTAKT
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami.