Jak mówi Tomasz Gibas, Dyrektor Rozwoju Usług Cyfrowych w Sygnity: Rozwiązania Adobe jest potrzebne firmom, które myślą o bezpiecznym i wydajnym zarządzaniu sukcesem w online przystosowanym do dynamicznie zmieniających się potrzeb klientów. Aplikacje, które wchodzą w portfolio Adobe, dają nieograniczoną możliwość zarządzania doświadczeniami użytkowników platformy (CX – customer experience) w wymiarze wielokanałowym (omnichannel) z wykorzystaniem systemów sztucznej inteligencji i personalizacji doświadczeń. To idealny produkt dla sektora bankowego oraz wszystkich dużych firm planujących integrację swoich rozwiązań informatycznych.
Bardzo się cieszę, że Sygnity zdecydowało dołączyć do programu partnerskiego Adobe, pomagając w realizacji transformacji cyfrowej w Polsce, który jest jednym z kluczowych rynków dla Adobe w Europie Wschodniej. – dodaje Tereza Viskova, Adobe Partner Manager Eastern Europe.
W przyszłości będziemy rozwijać sieć partnerską z innymi partnerami Adobe w tej części Europy. To duża szansa dla mniejszych partnerów Adobe, którzy mogą liczyć na współpracę przy międzynarodowych projektach. Jako Sygnity chcemy stworzyć i promować społeczność wokół technologii Transformacji Cyfrowej, dzieląc się wiedzą i doświadczeniem w tym obszarze zarówno z firmami, które dopiero myślą o rozpoczęciu transformacji cyfrowej, jak i z tymi, które chcą kontynuować swój rozwój, wykorzystując trendy technologiczne.
Warto pamiętać, że pandemia osłabiła firmy, które nie radziły sobie z cyfrową transformacją a umocniła te, które odpowiednio wcześniej lub odpowiednio szybko wdrożyły plan przeniesienia części lub całości biznesu do online. Mowa tutaj o usługach sektora B2C ale także coraz bardziej istotnej współpracy B2B w wymiarze e-Commerce.