Sygnity

Cyfrowa transformacja klienta B2C oraz B2B

Od trzech dekad Sygnity wspiera swoich klientów w obsłudze sprzedaży B2C oraz B2B. Budowaliśmy swoje doświadczenia w oparciu o produkty sektora publicznego oraz finansowego, gdzie nasze systemy wspierają dzisiaj obsługę milionów użytkowników dziennie. Dzisiaj oferujemy wsparcie klientom potrzebującym zaadresować potrzebę przejścia ze swoim kanałem sprzedaży do online.

Transformacja Cyfrowa B2C

Transformacja cyfrowa w obszarze obsługi klienta detalicznego musi dostosować się do wielokanałowej podróży i rozszerzyć tożsamość marki na cały cykl życia klienta. Zamierzeniem takiej transformacji jest pogłębianie relacji z klientem i budowanie zaufania do tej instytucji i jej marki.

Transformacja Cyfrowa B2B

Obsługa sprzedaży do sieci partnerów stała się podczas pandemii bardziej otwarta na systemy online. Dzięki temu współpraca przy zakupach hurtowych stała się bardziej elastyczna. Cyfrowe platformy od Adobe jak Magento Commerce czy nasze dedykowane rozwiązania oraz integracje kilku systemów zależnych jak ERP, CRM, ECMS z e-Commerce dało możliwość na osiągnięcie skali sprzedaży z przed pandemii i co więcej, stanowczo zwiększyć jej zasięg.

Cyfrowa Transformacja B2E

Obszar obsługi klienta detalicznego oraz hurtowego jest obecnie czasem ogromnych zmian, w których centrum znajduje się transformacja cyfrowa.

Wyzwaniem, z którym dzisiaj muszą zmierzyć się przedsiębiorcy, jest dalsza rozbudowa relacji z klientem czy partnerem handlowych za pośrednictwem technologii informatycznych.

Bez względu na to, gdzie odbywa się ostateczna transakcja zakupowa, w sklepie/hurtowni czy w Internecie, ścieżka zakupowa prawie zawsze zawiera elementy cyfrowe w jakiejś formie. Największym czynnikiem „zakłócającym” rozwój dzisiejszego handlu są oczekiwania konsumentów. Klienci i partnerzy coraz częściej wymagają wygody, natychmiastowości i wyjątkowych doświadczeń na każdym etapie transakcji.

Wybrane wyzwania w obszarze sprzedaży B2E

Adresujemy wyzwania sprzedaży detalicznej oraz sprzedaży hurtowej. Jako partner technologiczny zbudowaliśmy i wdrożyliśmy wiele dedykowanych systemów sprzedaży oraz programów lojalnościowych. Wspólnie z naszymi globalnymi partnerami dzisiaj do naszego portfolio produktów dodajemy innowacyjne platformy wspierające sprzedaż Business 2 Everyone. Wybrane utrudnienia branży, które adresujemy:

  • pomagamy scalić wybrane systemy informatyczne w jeden działający ekosystem pozwalający zaadresować potrzebę zakupową klientów detalicznych i hurtowych
  • łączymy systemy ERP, CRM, e-Commerce, Enterprise CMS z kanałami mobile oraz online tworząc doświadczenie Total Experience
  • dobieramy systemy sztucznej inteligencji, które mają pomóc w obsłudze klienta 24/7
  • testujemy nowoczesne rozwiązania z sektora Rozszerzonej i Wirtualnej rzeczywistości, które mogą być przydatne w procesach zakupowych
  • pomagamy zarządzić budową zawartości cyfrowej, zarządzić marketingiem cyfrowych oraz udoskonalić potrzebę personalizacji w celu zwiększenia konwersji zakupowej

Oferta Sygnity

Aby zapewnić klientom obszarów detalicznych komfortowe i spójne doświadczenia w różnych kanałach online oraz offline (omnichannel), oferujemy:

Warsztaty wymagań i analiza potrzeb cyfrowych

  • identyfikacja obszarów do transformacji cyfrowej
  • wymagane połączenia systemów informacji o kliencie
  • wypracowanie celu transformacji cyfrowej

Budowa koncepcji idealnego doświadczenia cyfrowego

  • klient nowy oraz klient istniejący
  • definiowanie ścieżki klienta (Customer Journey)
  • wypracowanie strategii do budowy dalszej konwersji

Wdrożenie koncepcji i uruchomienie przyśpieszonej konwersji

  • dopasowanie platformy interakcji z klientem w obszarze Customer Experience
  • połączenie kanałów strategii omnichannelowej
  • połączenie źródeł danych w celu zapewnienia najlepszych spersonalizowanych doświadczeń

Utrzymanie i dalszy rozwój

  • rozbudowa wdrożonego systemu CX o dodatkowe moduły, w tym: analityki ruchu, celowania marketingu, kontroli wydatków marketingowych, wyliczania opłacalności kampanii
  • integracja wdrożonego systemu z istniejącymi systemie CRM oraz ERP
  • rozwój w celu zapewnienia tak zwanego Total Experience

Platformy

Platformy cyfrowe w obszarze doświadczeń klienta (Customer Experience), to jeden z filarów, na których opieramy swoje usługi Transformacji Cyfrowej. Globalni dostawcy tych rozwiązań zostali przez nas wybrani pod kątem funkcjonalności, bezpieczeństwa, zgodności z wymaganiami RODO, skalowalności oraz łatwości wdrożenia, integracji oraz dalszego rozwoju i utrzymania.

Poznaj naszą ofertę

Porozmawiaj z ekspertem

Tomasz Gibas

Dyrektor Rozwoju Usług Cyfrowych

tgibas@sygnity.pl

Artur Lampart

Specjalista sprzedaży platform cyfrowych

alampart@sygnity.pl

Masz pytania odnośnie tego produktu?

W celu zapoznania się z zasadami przetwarzania udostępnionych nam danych osobowych proszę kliknąć w link:

Polityka prywatności