Cyfrowa transformacja klienta B2C oraz B2B
Pobierz prezentację
Od trzech dekad Sygnity wspiera swoich klientów w obsłudze sprzedaży B2C oraz B2B. Budowaliśmy swoje doświadczenia w oparciu o produkty sektora publicznego oraz finansowego, gdzie nasze systemy wspierają dzisiaj obsługę milionów użytkowników dziennie. Dzisiaj oferujemy wsparcie klientom potrzebującym zaadresować potrzebę przejścia ze swoim kanałem sprzedaży do online.
Transformacja Cyfrowa B2C
Transformacja cyfrowa w obszarze obsługi klienta detalicznego musi dostosować się do wielokanałowej podróży i rozszerzyć tożsamość marki na cały cykl życia klienta. Zamierzeniem takiej transformacji jest pogłębianie relacji z klientem i budowanie zaufania do tej instytucji i jej marki.
Transformacja Cyfrowa B2B
Obsługa sprzedaży do sieci partnerów stała się podczas pandemii bardziej otwarta na systemy online. Dzięki temu współpraca przy zakupach hurtowych stała się bardziej elastyczna. Cyfrowe platformy od Adobe jak Magento Commerce czy nasze dedykowane rozwiązania oraz integracje kilku systemów zależnych jak ERP, CRM, ECMS z e-Commerce dało możliwość na osiągnięcie skali sprzedaży z przed pandemii i co więcej, stanowczo zwiększyć jej zasięg.
Cyfrowa Transformacja B2E
Obszar obsługi klienta detalicznego oraz hurtowego jest obecnie czasem ogromnych zmian, w których centrum znajduje się transformacja cyfrowa.
Wyzwaniem, z którym dzisiaj muszą zmierzyć się przedsiębiorcy, jest dalsza rozbudowa relacji z klientem czy partnerem handlowych za pośrednictwem technologii informatycznych.
Bez względu na to, gdzie odbywa się ostateczna transakcja zakupowa, w sklepie/hurtowni czy w Internecie, ścieżka zakupowa prawie zawsze zawiera elementy cyfrowe w jakiejś formie. Największym czynnikiem „zakłócającym” rozwój dzisiejszego handlu są oczekiwania konsumentów. Klienci i partnerzy coraz częściej wymagają wygody, natychmiastowości i wyjątkowych doświadczeń na każdym etapie transakcji.

Wybrane wyzwania w obszarze sprzedaży B2E
Adresujemy wyzwania sprzedaży detalicznej oraz sprzedaży hurtowej. Jako partner technologiczny zbudowaliśmy i wdrożyliśmy wiele dedykowanych systemów sprzedaży oraz programów lojalnościowych. Wspólnie z naszymi globalnymi partnerami dzisiaj do naszego portfolio produktów dodajemy innowacyjne platformy wspierające sprzedaż Business 2 Everyone. Wybrane utrudnienia branży, które adresujemy:
- pomagamy scalić wybrane systemy informatyczne w jeden działający ekosystem pozwalający zaadresować potrzebę zakupową klientów detalicznych i hurtowych
- łączymy systemy ERP, CRM, e-Commerce, Enterprise CMS z kanałami mobile oraz online tworząc doświadczenie Total Experience
- dobieramy systemy sztucznej inteligencji, które mają pomóc w obsłudze klienta 24/7
- testujemy nowoczesne rozwiązania z sektora Rozszerzonej i Wirtualnej rzeczywistości, które mogą być przydatne w procesach zakupowych
- pomagamy zarządzić budową zawartości cyfrowej, zarządzić marketingiem cyfrowych oraz udoskonalić potrzebę personalizacji w celu zwiększenia konwersji zakupowej
Oferta Sygnity
Aby zapewnić klientom obszarów detalicznych komfortowe i spójne doświadczenia w różnych kanałach online oraz offline (omnichannel), oferujemy:
Warsztaty wymagań i analiza potrzeb cyfrowych
- identyfikacja obszarów do transformacji cyfrowej
- wymagane połączenia systemów informacji o kliencie
- wypracowanie celu transformacji cyfrowej
Budowa koncepcji idealnego doświadczenia cyfrowego
- klient nowy oraz klient istniejący
- definiowanie ścieżki klienta (Customer Journey)
- wypracowanie strategii do budowy dalszej konwersji
Wdrożenie koncepcji i uruchomienie przyśpieszonej konwersji
- dopasowanie platformy interakcji z klientem w obszarze Customer Experience
- połączenie kanałów strategii omnichannelowej
- połączenie źródeł danych w celu zapewnienia najlepszych spersonalizowanych doświadczeń
Utrzymanie i dalszy rozwój
- rozbudowa wdrożonego systemu CX o dodatkowe moduły, w tym: analityki ruchu, celowania marketingu, kontroli wydatków marketingowych, wyliczania opłacalności kampanii
- integracja wdrożonego systemu z istniejącymi systemie CRM oraz ERP
- rozwój w celu zapewnienia tak zwanego Total Experience
Platformy
Platformy cyfrowe w obszarze doświadczeń klienta (Customer Experience), to jeden z filarów, na których opieramy swoje usługi Transformacji Cyfrowej. Globalni dostawcy tych rozwiązań zostali przez nas wybrani pod kątem funkcjonalności, bezpieczeństwa, zgodności z wymaganiami RODO, skalowalności oraz łatwości wdrożenia, integracji oraz dalszego rozwoju i utrzymania.
Poznaj platformy cyfrowe naszych partnerów:
Adobe Experience Cloud
Adobe Experience Cloud to zbiór aplikacji i usług zbudowanych na jednej platformie i zaprojektowanej specjalnie z myślą o wyjątkowych doświadczeniach klientów.
Sitecore
Sitecore to jedna platforma gwarantująca obsługę doświadczeń użytkowników na stronach www, aplikacjach mobilnym oraz szerokorozumianym dostępie wielokanałowym (omnichannel).
Magnolia
Magnolia to jeden z najszybciej zdobywających rynek system zarządzania treścią klasy korporacyjnej.
Umbraco
Umbraco to jeden z najbardziej rozpoznawalnych systemów CMS. Zbudowany w technologii .NET.
RPA
Robotic Proces Automation (RPA) umożliwia automatyzację wielu różnych zadań, które do tej pory musiały być wykonywane przez człowieka.
Aktualności:
Sygnity S.A., Łukasz Skowroński zdobywa nagrodę Sitecore Most Valuable Professional.
Warszawa/ Polska – 8 luty 2022 r Sygnity S.A. ogłasza, że Łukasz Skowroński został uznany za Most Valuable Professional (MVP) w kategorii Ambasadorzy przez Sitecore®, światowego lidera w dziedzinie oprogramowania do zarządzania doświadczeniami cyfrowymi.
Sygnity współpracuje z Adobe, aby dostarczać swoim klientom światowej klasy usługi cyfrowe
Zaczynamy współpracę z Adobe, by móc zaoferować naszym klientom sprawdzone międzynarodowe rozwiązania cyfrowe klasy Enterprise – Adobe Experience Cloud oraz Adobe Commerce Cloud, które dają użytkownikom wszystkie narzędzia niezbędne do zarządzania sukcesem w świecie online.
Partnerstwo Sygnity i Sitecore
To kolejny krok w kierunku realizacji nowej strategii firmy, która stawia na wsparcie klientów w Polsce i za granicą w obszarze transformacji cyfrowej.
Partnerstwo Sygnity i Magnolia
Partnerstwo z Magnolią jest dla Sygnity kolejnym krokiem w kierunku rozwoju usług cyfrowej transformacji.
3 najczęściej spotykane mity dotyczące robotyzacji RPA
Robotic Proces Automation (RPA) umożliwia automatyzację wielu różnych zadań, które do tej pory musiały być wykonywane przez człowieka.
3 najczęstsze pytania o automatyzację RPA
Firmy na całym świecie doszły do punktu, w którym – aby prowadzić biznes – ich pracownicy muszą obsługiwać wiele różnych programów równocześnie. Dodatkowo, wiele wykonywanych codziennie czynności jest monotonnych i wymaga ręcznego uzupełniania danych w systemach. To z kolei zwiększa ryzyko wystąpienia tzw. błędów ludzkich.