Sygnity

Transformacja cyfrowa

Transformacja cyfrowa jest integracją rozwiązań i technologii cyfrowych ze wszystkimi obszarami działalności danego przedsiębiorstwa. Taka integracja bezpośrednio prowadzi do zmian fundamentalnych w sposobie działania firmy oraz dostarczania wartości klientom. Jako Sygnity nie tylko dostarczamy rozwiązania naszych partnerów, ale również dbamy o szybkie i bezproblemowe wdrożenie i utrzymanie technologii.

 

Dzięki partnerstwu światowych liderów cyfryzacji, Sygnity jest sprawdzonym i pewnym partnerem w procesie transformacji cyfrowej! 

Bankowość

Transformacja cyfrowa w obszarze obsługi klienta sektora finansowego to proces łączenia i wykorzystania danych, w celu personalizacji doświadczeń. Głównym celem usprawnienia trafności komunikacji z klientem jest budowa zaufania oraz zwiększenie konwersji.

Przemysł

Obecnie stosowane rozwiązania umożliwiające automatyzacje przemysłu wypierają standardowe praktyki wykorzystywane od lat. Ideą wprowadzania coraz bardziej nowoczesnych i zaawansowanych systemów informatycznych, jest osiągnięcie dalszej konkurencyjności wobec zmieniających się oczekiwań rynku.

Retail

Transformacja cyfrowa w obszarze obsługi klienta detalicznego musi dostosować się do wielokanałowej podróży i rozszerzyć tożsamość marki na cały cykl życia klienta. Obsługa sprzedaży do sieci partnerów stała się podczas pandemii bardziej otwarta na systemy online. Dzięki temu współpraca przy zakupach hurtowych stała się bardziej elastyczna.

Oferta Sygnity

Warsztaty wymagań i analiza potrzeb cyfrowych

  • Identyfikacja obszarów do transformacji cyfrowej
  • Wymagane połączenia systemów informacji o kliencie
  • Wypracowanie celu transformacji cyfrowej

Budowa koncepcji idealnego doświadczenia cyfrowego

  • Klient nowy oraz klient istniejący
  • Definiowanie ścieżki klienta (Customer Journey)
  • Wypracowanie strategii do budowy dalszej konwersji

Wdrożenie koncepcji i uruchomienie przyśpieszonej konwersji

  • Dopasowanie platformy interakcji z klientem w obszarze Customer Experience
  • Połączenie kanałów strategii omnichannelowej
  • Połączenie źródeł danych w celu zapewnienia najlepszych spersonalizowanych doświadczeń

Utrzymanie i dalszy rozwój

  • Rozbudowa wdrożonego systemu CX o dodatkowe moduły, w tym: analityki ruchu, celowania marketingu, kontroli wydatków marketingowych, wyliczania opłacalności kampanii
  • Integracja wdrożonego systemu z istniejącymi systemie CRM oraz ERP
  • Rozwój w celu zapewnienia tak zwanego Total Experience

Poznaj platformy cyfrowe naszych partnerów

Adobe Experience Cloud

Adobe Experience Cloud to zbiór aplikacji i usług zbudowanych na jednej platformie i zaprojektowanej specjalnie z myślą o wyjątkowych doświadczeniach klientów.

Magnolia

Magnolia to jeden z najszybciej zdobywających rynek system zarządzania treścią klasy korporacyjnej.

Sitecore

Sitecore to jedna platforma gwarantująca obsługę doświadczeń użytkowników na stronach www, aplikacjach mobilnym oraz szerokorozumianym dostępie wielokanałowym (omnichannel).

Umbraco

Umbraco to jeden z najbardziej rozpoznawalnych systemów CMS. Zbudowany w technologii .NET.

Zapoznaj się z naszymi ekspertami

Tomasz Gibas

Dyrektor Rozwoju Usług Cyfrowych

Karolina Zarębska

Starszy Menedżer Projektu

Ostatnie aktualności

Sitecore – dokąd zmierzasz?

Mamy przyjemność żyć w czasach transformacji cyfrowej, gdzie pionierskie/nowatorskie rozwiązania są chlebem powszednim, a właściwie wymogiem, by dany produkt był najlepszy na rynku.

Sygnity współpracuje z Adobe, aby dostarczać swoim klientom światowej klasy usługi cyfrowe

Zaczynamy współpracę z Adobe, by móc zaoferować naszym klientom sprawdzone międzynarodowe rozwiązania cyfrowe klasy Enterprise – Adobe Experience Cloud oraz Adobe Commerce Cloud, które dają użytkownikom wszystkie narzędzia niezbędne do zarządzania sukcesem w świecie online.

Nowe wyzwania komunikacji wielokanałowej

Tomasz Gibas, dyrektor usług cyfrowych w swoim wystąpieniu na konferencji IT@Bank adresował temat nowych wyzwań w komunikacji wielokanałowej.

Billon i Sygnity będą wspólnie pracować nad rozwiązaniami wykorzystującymi blockchain

Billon Digital Services, spółka z grupy kapitałowej Billon, podpisała umowę współpracy z Sygnity, wiodącym dostawcą rozwiązań do cyfrowej transformacji firm i administracji publicznej.

Partnerstwo Sygnity i Magnolia

Magnolia jest jednym z systemów najszybciej zdobywających rynek klasy korporacyjnej w kontekście zarządzania treścią i spersonalizowanych doświadczeń użytkowników. Umożliwia połączenie treści, danych i usług cyfrowych, w tym bezproblemowej automatyzacji marketingu w ramach jednej platformy. Ponadto wyróżnia się krótkim czasem wdrożenia. 

Partnerstwo Sygnity i Sitecore

Sygnity S.A., dostawca usług informatycznych oraz partner wdrożeniowy działający w Polsce od ponad trzydziestu lat, zawiązuje kolejne strategiczne partnerstwo, tym razem z producentem platformy automatyzacji marketingu cyfrowego – firmą Sitecore.

Skróć proces obiegu faktur

Przetwarzanie faktur to żmudny i czasochłonny proces. Dzięki automatyzacji możesz go skrócić.