Sygnity

Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna (SEPI)

Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna (SEPI) to kompleksowe rozwiązanie informatyczne umożliwiające podmiotom administracji publicznej bezpieczny i natychmiastowy dostęp do niezbędnych informacji.

KORZYŚCI BIZNESOWE

Szybki i bezpieczny dostęp do aktualnej i odpowiednio zaprezentowanej informacji

o obywatelach, działaniach urzędów i wydatkowanych środkach

Udostępnianie uprawnionym organom informacji gromadzonych przez poszczególne jednostki administracyjne

i jednocześnie pozwalające na zainicjowanie kontaktu z urzędem bez konieczności wizyty

Samorządowa Elektroniczna Platforma Informacyjna działa już w ponad 300 powiatach, integrując: Urzędy Pracy, Ośrodki Pomocy Społecznej, Świadczenia Rodzinne, Urzędy Miasta i wiele innych jednostek samorządowych.

CECHY SYSTEMU

Składanie wniosków i zaświadczeń podpisywanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym

Wymiana danych pomiędzy urzędami

Komunikacja z systemem Ewidencji Ludności

Komunikacja z Urzędem Stanu Cywilnego

logo

Sygnity S.A.

Biurowiec Adgar Plaza B

ul. Postępu 17B
02-676 Warszawa
NIP: 586 000 52 93

tel. (+48 22) 290 88 00
fax (+48 22) 290 88 01
e-mail: biuro@sygnity.pl

KONTAKT

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami.





    W celu zapoznania się z zasadami przetwarzania udostępnionych nam danych osobowych proszę kliknąć w link:

    Polityka prywatności