Sygnity

Adobe Experience Cloud

Adobe Experience Cloud

Adobe Experience Cloud

Sygnity jest oficjalnym partnerem Adobe (czytaj więcej). Sygnity jest akredytowanym partnerem sprzedażowym Adobe w Polsce i Europie Wschodniej.

Adobe Experience Cloud to zbiór aplikacji i usług zbudowanych na jednej platformie i zaprojektowanej specjalnie z myślą o wyjątkowych doświadczeniach klientów. Oferuje ona najbardziej wszechstronne narzędzia do analizy zachowań klientów, budowy treści, kreowania zaangażowania i wiele więcej.

Digital Foundation

Dla nowych klientów Adobe przygotowało pakiet startowy nazwany przez nich „Digital Foundation”, który charakteryzuję się uproszczoną infrastrukturą, zapewniającą wydajność systemu i dalszą łatwą możliwość rozbudowy i skalowania.

Najważniejsze korzyści wynikające z wdrożenia systemu takiej konfiguracji to platforma gotowa do działania w ciągu nawet 90 dni. (*Długość wdrożenia zależy od złożoności integracji oraz ilości stron do zbudowania czy przeniesienia)

Korzyści wynikające ze skorzystania z przyśpieszonego programu wdrożenia to:

  • przyjazne dla marketerów i deweloperów narzędzia do realizacji celów biznesowych oraz wdrożeniowych
  • zestaw narzędzi pozwalający zaangażować klientów poprzez odpowiednie, spersonalizowane doświadczenia cyfrowe w ujęciu wielokanałowym
  • dostęp do pełnego obrazu klienta oraz możliwość śledzenia i mierzenia wszystkich interakcji z klientem
  • narzędzia do efektywnego doboru najbardziej odpowiednich produktów i usług dla każdego segmentu odbiorców

W skład pakietu, wchodzą rozwiązania Adobe Experience Manager, Adobe Analitycs oraz Adobe Target.

Skontaktuj się z naszym ekspertem, żeby poznać możliwości Adobe w konfiguracji „Digital Foundation” oraz zobaczyć, jak wygląda architektura takiego rozwiązania.

Oferta Sygnity

W celu zapewnienia klientom satysfakcji z opracowanych strategii transformacji obszaru Customer Experience polecamy następujące usługi:

Warsztaty wymagań i analiza potrzeb cyfrowych

  • identyfikacja obszarów do transformacji cyfrowej
  • wymagane połączenia systemów informacji o kliencie
  • wypracowanie celu transformacji cyfrowej

Budowa koncepcji idealnego doświadczenia cyfrowego

  • klient nowy oraz klient istniejący
  • definiowanie ścieżki klienta (Customer Journey)
  • wypracowanie strategii do budowy dalszej konwersji

Wdrożenie koncepcji i uruchomienie przyśpieszonej konwersji

  • dopasowanie platformy interakcji z klientem w obszarze Customer Experience
  • połączenie kanałów strategii omnichannelowej
  • połączenie źródeł danych w celu zapewnienia najlepszych spersonalizowanych doświadczeń

Utrzymanie i dalszy rozwój

  • rozbudowa wdrożonego systemu CX o dodatkowe moduły, w tym: analityki ruchu, celowania marketingu, kontroli wydatków marketingowych, wyliczania opłacalności kampanii
  • integracja wdrożonego systemu z istniejącymi systemie CRM oraz ERP
  • rozwój w celu zapewnienia tak zwanego Total Experience

Adobe Experience Manager (AEM) 

Adobe Experience Manager Sites & Assets Icon

Jedna platforma dla wszystkich potrzeb w zakresie zarządzania treścią i zasobami cyfrowymi.

Adobe umożliwia tworzenie i zarządzanie treścią w wygodny i przystępny sposób. W połączeniu z innymi aplikacjami pozwala na ich personalizowanie i dostarczanie na różne urządzenia w różnych kanałach informatycznych (omnichannel).

Rozwiązanie może być wdrożone w dowolnej chmurze min. Google, AWS lub Azure. Sygnity wraz z Adobe zapewnią najwyższą jakość obsługi oraz wymagań SLA. Rozwiązanie chmurowe w tym obszarze, ma duże znaczenie, zwłaszcza w przypadku wielu jednoczesnych interakcji z użytkownikami. Istnieje także możliwość wdrożenia systemu na infrastrukturze informatycznej klienta

Adobe Experience Manager to:

Sites

Tworzenie i zarządzanie treścią

Assets

Tworzenie i zarządzanie zasobami cyfrowymi

Forms

Formularze i logika zarządzania komunikacją z klientem

Screens

Dostarczanie dynamicznych, interaktywnych doświadczeń do miejsc fizycznych

Obok produktu zarządzania treścią (CMS), dostępny jest teraz także dedykowany system zarządzania zasobami cyfrowymi (DAM). Dopełnieniem systemu są także moduły FORMS (gotowe formularze z logiką biznesową) oraz Screens (które umożliwia interakcję z klientami sklepów stacjonarnych, placówek bankowych i ogólnie kanałów offline).

Sygnity jest akredytowanym partnerem produktu Adobe Experience Manager.

Adobe Experience Manager Sites (CMS)

Adobe Experience Manager Sites & Assets Icon

Oprogramowanie Adobe Experience Manager Sites zapewnia cyfrowe podstawy niezbędne do szybkiego tworzenia, zarządzania i dostarczania spersonalizowanych, atrakcyjnych treści każdemu klientowi, który odwiedza witrynę. Intuicyjny interfejs typu „drag & drop”, gotowe komponenty i łatwy w użyciu edytor szablonów pomagają marketerom szybko dostarczać treści przy minimalnym wysiłku. Dzięki dostępowi do wypracowanych najlepszych praktyk zaszytych w platformie, takich jak podstawowe komponenty i narzędzia DevOps, wdrożenie nowych stron i aplikacji odbywa się szybciej.

Experience Manager Sites oferuje elastyczność umożliwiającą spełnienie potrzeb biznesowych (firm każdej wielkości). Od witryn marketingowych, uwierzytelnionych portali klienckich i intranetów pracowniczych po nowe kanały cyfrowe jak smart speaker czy smart watch – Adobe Experience Manager Sites to jeden system CMS, który zarządza całą zawartością w bezpieczny i elastyczny sposób.

Sygnity jest akredytowanym partnerem produktu Adobe Experience Manager Sites.

Adobe Experience Manager Assets (DAM)

Adobe Experience Manager Sites & Assets Icon

Adobe na nowo opracowała narzędzia DAM, przekształcając je w dynamiczny silnik treści, który wykorzystuje sztuczną inteligencję do usprawniania kreatywnych przepływów pracy i automatyzacji. Dzięki przebudowanemu produktowi zespoły kreatywne, marketingowe i informatyczne mogą łatwo współpracować w celu szybkiego i skutecznego uruchamiania wysoko dostosowanych doświadczeń (Customer Experiences).

Adobe Experience Manager Assets to jedyny DAM, który zapewnia głęboką, wbudowaną łączność z aplikacjami Creative Cloud, co wyraźnie wpływa na proces twórczy oraz sposób udostępniania zasobów cyfrowych między członkami zespołów marketingowych lub między agencją marketingową a zespołem wewnętrznym klienta.

Assets automatycznie taguje, przycina i formatuje/skaluje obrazy i wideo, dostosowując je do potrzeb komunikacji wielokanałowej. Eliminuje również żmudne wprowadzanie metadanych poprzez tagowanie zasobów i fragmentów treści za pomocą słów kluczowych specyficznych dla danego biznesu, wykorzystując AI do wykrywania identyfikacji obiektów, krajobrazów, kolorów, działań i punktów zainteresowania. Ułatwia to nie tylko wyszukiwanie podobnych zasobów, ale także usprawnia ich wprowadzanie. Assets tłumaczy również wyszukiwane hasła, pozwalając użytkownikom na wpisanie słowa kluczowego w jednym języku i otrzymanie wyników w innym.

Sygnity jest akredytowanym partnerem produktu Adobe Experience Manager Assets.

Adobe Commerce – Magento

Adobe Commerce Icon

Adobe Commerce (lub Magento) zapewnia sprzedawcom internetowym niezrównaną elastyczność i kontrolę nad wyglądem, zawartością i funkcjonalnością ich sklepów internetowych. Intuicyjny interfejs Commerce Admin zawiera potężne narzędzia do marketingu, optymalizacji pod kątem wyszukiwarek i zarządzania produktami, które umożliwiają tworzenie witryn dostosowanych do unikalnych potrzeb biznesowych.

Adobe oferuje dwie edycje Magento:

  • Magento Open Source jest platformą eCommerce typu self-hosted z podstawowymi funkcjami handlowymi dostępnymi bezpłatnie. Oferuje stabilne i konfigurowalne rozwiązanie dla rozwijających się małych firm lub jako narzędzie do prototypowania nowych pomysłów i modeli biznesowych dla większych sprzedawców.
  • Adobe Commerce to platforma eCommerce klasy korporacyjnej, która oferuje bogatszy zestaw gotowych funkcji oraz nieograniczone możliwości dostosowywania i płynnej integracji z dostawcami zewnętrznymi. Dzięki solidności i skalowalności platforma Adobe Commerce stanowi stabilne, bezpieczne i konfigurowalne rozwiązanie dla rozwijających się firm. Adobe Commerce korzysta z infrastruktury w chmurze, a także posiada całodobową obsługę klienta. Rozwiązanie to umożliwia prowadzenie sprzedaży dla wielu marek, regionów geograficznych i walut, a także dla klientów B2C i B2B z poziomu jednej platformy.

Adobe Commerce charakteryzuje się wszechstronnością i łatwością implementacji.

Multibrand
Obługa klienta B2C oraz B2B dla wielu marek, bez konieczności uruchamiania kolejnych dedykowanych stron.

Aplikacja mobilna
Progresywna aplikacja internetowa (PWA), która wykorzystuje możliwości przeglądarki internetowej, aby zapewnić wrażenia podobne do aplikacji mobilnych.

Dostosowany do sprzedaży B2B
Nabywcy biznesowi, tak jak wszyscy inni, chcą doświadczeń zbliżonych do konsumenckich. Adobe Commerce daje taką możliwość.

Zintegrowany z kanałem sprzedaży Amazon
Umożliwia sprzedaż i dystrybucję na największym na świecie rynku internetowym – bezpośrednio ze sklepu Magento Commerce.

Omnichannel
Adobe Commerce daje możliwość sprzedaży produktów w różnych kanałach w tym samym czasie, poczynając od strony internatowej, aplikacji mobilnej czy sklepach stacjonarnych.

Gotowy User Experience
Adobe Commerce dostarcza wiele gotowych templatów (formatek), modułów, gotowych do użycia. Dodatkowym atutem jest bogata sieć dostawców modułów zewnętrznych.

Łatwa budowa stron
Wykorzystane podejście drag-and-drop ułatwia i przyśpiesza proces tworzenia nowych stron produktowych. Dzięki temu obsługa jest bardzo intuicyjna.

Rekomendacja produktów
Wbudowany silnik rekomendacji produktów oparty o sztuczną inteligencję oraz rozpoznawanie obrazów cechuje się dużą trafnością oraz wygodą użytkowania.

Zarządzanie zapasami
Stały monitoring stanów magazynowych w sklepach online oraz sklepów stacjonarnych dba o wygodę doświadczenia zakupowego klientów.

Zarządzanie zamówieniami
Predefiniowane kroki doświadczenia zakupowego online przyśpieszają wdrożenie sklepu internetowego.

Realizacja zamówień w sklepach
Elastyczne opcje realizacji zamówień i algorytmy zaopatrzenia ułatwiają określenie najbliższej lokalizacji, w której można zrealizować zamówienie i najlepiej spełnić zróżnicowane wymagania klientów.

PWA (Progressive Web Applications)
Magento Commerce dostarcza wygodne narzędzie PWA Studio, które daje możliwość łatwego przeniesienia wymaganego doświadczenia zakupowego do aplikacji mobilnej.

Konto klienta
Dostępny panel klienta, ułatwia wdrożenie oraz dalszą obsługę zakupów klienta czy wprowadzanie programów lojalnościowych.

Business Intelligence
Dostępny system pozwala na zbieranie danych o procesie zakupowym, które można sprawnie wykorzystać na budowanie spersonalizowanych doświadczeń.

Raportowanie
W pełni funkcjonalna funkcja raportowania i wizualizacji zapewnia narzędzia do analizy zebranych danych, informacji i wskaźników, które mają znaczenie dla działania biznesu.

Rozwiązanie chmurowe
Magento Commerce wdrożone na chmurze Adobe lub u innych daje korzyść z natychmiastowego dostępu do najnowszej wersji oprogramowania, ulepszeń funkcjonalności. Co ważne, sklep jest stale dostępny bez względu na ilość ruchu.

Magazynowanie i zarządzanie danymi
Magento Commerce posiada wbudowany magazyn danych. Pozwala to na kontrolę które dane z których systemów mają być synchronizowane. Gotowe integracje pozwalają szybko dodać źródła danych i bazy danych innych firm.

Bezpieczeństwo
Adobe posiada certyfikat PCI jako dostawca rozwiązań. Oznacza to, że każdy sprzedawca korzystający z rozwiązania Adobe Commerce może wykorzystać poświadczenie zgodności z PCI do wsparcia własnego procesu certyfikacji PCI.

Integracja z ERP
Podłączenie systemu ERP do Magento Commerce pozwala na automatyczną synchronizację zapasów, zamówień, danych klientów i szczegółów wysyłki między tymi dwoma kluczowymi systemami.

Rozszerzone możliwości
Ogromna sieć dostawców dodatkowych rozszerzeń, wtyczek daje możliwość szybkiej integracji z wymaganymi systemami i aplikacjami.

Sygnity jest akredytowanym partnerem produktu Adobe Commerce.

Pozostałe Aplikacje

Każdy z obszarów oferuje kilka produktów, które adresują wybrane potrzeby klientów w zależności od wielkości organizacji oraz dojrzałości cyfrowej. Sygnity jako partner Adobe pomoże dobrać i wdrożyć odpowiednie produkty Adobe Experience Cloud.

  • Adobe Analytics
  • Adobe Customer Journey Analytics
  • Adobe Real-time CDP
  • Adobe Audience Manager
  • Adobe Advertising
  • Adobe Target
  • Adobe Campaign
  • Adobe Journey Optimizer
  • Adobe Marketo Engage
  • Adobe Experience Manager Forms
  • Adobe Sign
  • Adobe Experience Platform
  • Adobe Sensei (AI)

Przejdź do kontaktu i zapytaj naszego eksperta o produkty, które będą pasowały do Twojego biznesu.

Adobe Analytics

Adobe Analytics Icon

Adobe Analytics jest podstawowym systemem zbierania i analizy danych dla biznesu chcącego zarządzać doświadczeniami użytkowników. Narzędzie umożliwia każdemu w przedsiębiorstwie zrozumienie i optymalizację interakcji klienta z marką w czasie rzeczywistym.

Najważniejszym cechą wartą uwagi jest fakt, że Adobe Analytics umożliwi scentralizowanie zbieranych danych. Oznacza, to że system integruje się z dotychczasowymi oddzielnymi silosami danych min. z danymi pochodzącymi z aplikacji mobilnych, web, CRM oraz innych systemów.

Dalej system oferuje szeroką funkcjonalność w obszarach:

  • Zbierania oraz analizowania danych
  • Obrazowania i modelowania danych
  • Przewidywania zachowań konsumentów w oparciu o przeanalizowane dane
  • Udostępnianie danych wewnątrz platformy Adobe Marketing Cloud

Przejdź do kontaktu i zapytaj o demo produktu jednego z naszych ekspertów.

Sygnity jest akredytowanym partnerem produktu Adobe Analytics.

Adobe Target

Adobe Target Icon

Adobe Target to rozwiązanie Adobe Experience Cloud, które zapewnia funkcje, potrzebne aby dostosować i spersonalizować doświadczenia użytkowników. Narzędzie Target pomaga zmaksymalizować przychody w witrynach internetowych i mobilnych, aplikacjach, mediach społecznościowych i innych kanałach cyfrowych.

Aplikacja target jest dostępna w pakiecie Adobe Experience Cloud, która po włączeniu działa od razu. W przypadku zakupu tylko tej aplikacji Adobe Target integruje się ze stroną używając AEP Web SDK lub bibliotek JavaScript.

Główne funkcje to:

  • Testy A/B
  • Testy multiwariantowe (Multivariate Test)
  • Automatyczna alokacja (Auto-Allocate)
  • Automatyczne celowanie (Auto-Target lub AT)
  • Automatyczna personalizacja (Automated Personalization)

Przejdź do kontaktu i zapytaj o demo produktu jednego z naszych ekspertów.

Sygnity jest akredytowanym partnerem produktu Adobe Target.

Porozmawiaj z ekspertem

Tomasz Gibas

Dyrektor Rozwoju Usług Cyfrowych

tgibas@sygnity.pl

Masz pytania odnośnie tego produktu?

W celu zapoznania się z zasadami przetwarzania udostępnionych nam danych osobowych proszę kliknąć w link:

Polityka prywatności