Sygnity

Pełna obsługa procesów biznesowych w sklepach detalicznych

Sygnity4Sale

Sygnity4Sale

Sygnity4Sale to kompleksowy system, ułatwiający zarządzanie sprzedażą w sieci sklepów detalicznych.

System Sygnity4Sale składa się z trzech głównych aplikacji:

  • S4S.POS – aplikacja sprzedażowa dla kasjerów, która umożliwia wygodną obsługę sprzedaży.
  • S4S.BOS – aplikacja magazynowo – zarządcza, ułatwiająca efektywne zarządzanie gospodarką magazynową, zamówieniami i inwentaryzacją.
  • S4S.HOS – centralna aplikacja analityczna, która umożliwia uprawnionym użytkownikom wygodną analizę różnych danych (np. sprzedażowych, magazynowych, marżowych) w dowolnym podziale czasowym, co ułatwia podejmowanie dobrych decyzji biznesowych.

Korzyści biznesowe

  • Wzrost sprzedaży i marżowości, poprzez elastyczne zarządzanie rabatami i promocjami;
  • Lepsze decyzje biznesowe, dzięki możliwości zbierania i analizy danych np. sprzedażowych, dotyczących rentowności czy rotowalności produktów;
  • Większa kontrola biznesu, dzięki sprawniejszemu monitorowaniu operacji wykonywanych przez pracowników;
  • Bezpieczniejsze transakcje oraz eliminacja potencjalnych nadużyć, dzięki wbudowanym algorytmom, wykrywającym wykroczenia poza przyjęte normy;
  • Zmniejszenie ryzyka wystąpienia pomyłek i błędów, dzięki automatyzacji;
  • Bezpieczniejsze dane, dzięki m.in. różnym poziomom dostępu i uprawnień użytkowników.

Dla kogo?

Firmy, które na co dzień zarządzają wieloma sklepami, zarówno własnymi, jak i franczyzowymi. 

Wybrane funkcjonalności

S4S.POS:

S4S.BOS:

Rozbudowany moduł sprzedażowy (sprzedaż towarów i usług)

Rozliczenie magazynu według partii towarowych

Pełna integracja z systemem centralnym

Obszerna karta produktu z szerokim wachlarzem atrybutów

Realizacja polityk handlowych (elastyczne zarządzanie rabatami i promocjami)

Wykorzystywanie płaskich formatów danych, wygodnie wymienianych z systemami zewnętrznymi

Wsparcie różnych form płatności (m.in. kart płatniczych, czeków, przelewów, walut obcych, reszt w walucie PLN, płatności mieszanych)

Możliwość obsługi kilku magazynów jednocześnie

Możliwość wystawiania faktur z ostatniego lub wybranego paragonu, a także innych dokumentów (np. faktur zbiorczych, zaliczkowych, korekt, duplikatów)

Pełne zarządzanie stanami towarów (m.in. przyjęć i wydań zewnętrznych oraz wewnętrznych, przesunięć i korekt stanów towarów oraz możliwość definiowania innych, własnych dokumentów magazynowych)​

Zarządzanie gotówką (w tym: wpłaty, wypłaty, przesunięcia międzystanowiskowe, określanie dozwolonej wartości gotówki w kasie, stan kasy w podziale na waluty, zarządzanie sejfem, rejestr ruchów kasowych)

System dostosowany do realnych potrzeb klienta

Oferujemy wdrożenie w kilku wariantach:

  • Wdrożenie całościowego rozwiązania wspierającego realizację wszystkich procesów związanych z zarządzaniem pojedynczą placówką lub siecią sklepów;
  • Wdrożenie wybranych modułów rozwiązania, z możliwością ich rozszerzenia w przyszłości.

Dzięki przyjaznemu interfejsowi klient może zarządzać systemem samodzielnie lub – dla wygody i oszczędności czasu – zlecić to naszym ekspertom.

Pobierz materiały

Pobierz materiały na temat tego produktu.

Sprawdź pełną ofertę

dla przemysłu

Porozmawiaj z ekspertem

Leszek Frączek

Dyrektor Obszaru Biznesowego

lfraczek@sygnity.pl

Masz pytania odnośnie tego produktu?

W celu zapoznania się z zasadami przetwarzania udostępnionych nam danych osobowych proszę kliknąć w link:

Polityka prywatności