Sygnity

Rozwiązanie konwersacyjne dla instytucji finansowych

Platforma Unblu uzupełnia „brakujące ogniwo” między kontaktem on-line a bezpośrednią interakcją z klientem, ograniczając bezpośrednie wsparcie i porady udzielane tradycyjnie w placówce.

Korzystając z Unblu, instytucja finansowa może angażować klienta i wchodzić w interakcje z nim, zapoznać go z ofertą w czasie rzeczywistym, w dogodnej dla niego porze dnia, oddziaływać na jego decyzje zakupowe.

Zaangażowanie i współpraca z klientem w czasie rzeczywistym przenosi wsparcie i doradztwo na wyższy poziom.

Następuje znaczne zmniejszenie liczby połączeń z obsługą klienta w tradycyjnym kanale Contact Center, czterokrotnie więcej kontaktów niż w oddziałach, których godziny otwarcia nie zawsze są dogodne dla klienta.

Unblu umożliwia doradcom klienta (Call / Contact Center) i klientom jednoczesne prowadzenie rozmowy, przeglądanie i współpracę na stronie www instytucji finansowej, platformie elektronicznej lub w aplikacji mobilnej.

W ramach pakietu dostępne są usługi, których uruchomienie nie wymaga po stronie klienta spełnienia żadnych wymagań technologicznych.

Podstawowe usługi dostępne w Unblu, umożliwiające konwersację w czasie rzeczywistym

Live Chat

Zapewnia wsparcie na żywo bez zakłócania przeglądania stron www przez klienta.

Secure Messenger

Stanowi bezpieczny kanał konwersacji, który pozwala doradcom bezproblemowo komunikować się z klientami.

Video & Voice

Umożliwia szybki i ekonomiczny sposób komunikowania się z klientami, komunikacja głosowa, ale też możliwość prowadzenia rozmowy video.

Powyższe usługi zapewniają bezpieczny sposób komunikowania się, wszystkie kontakty są archiwizowane na bieżąco, mogą być bardzo przydatne w trakcie dalszych relacji.

Podstawowe usługi dostępne w Unblu, umożliwiające współpracę w czasie rzeczywistym

LiveView

Umożliwia agentowi przeglądanie ekranu klienta podczas sesji czatu i zrozumienie jego kontekstu.

Co-Browsing

Pozwala na wgląd w przeglądarkę internetową klienta oraz możliwość interakcji – nie jest wymagane pobieranie danych.

Document Co-Browsing

Ułatwia doradcom współpracę i prowadzenie klientów przez dokumentację, umowy, powala omówić i wyjaśnić na bieżąco ich poszczególne elementy.

Zaprojektowany, aby zapewnić bezpieczeństwo i zgodność danych

Standardy bezpieczeństwa i prywatności danych mają kluczowe znaczenie dla dużych organizacji usług finansowych. Dzięki Unblu przepływ danych między klientem a aplikacją internetową pozostaje taki sam. Oznacza to, że wszystkie certyfikaty regulacyjne stosowane do aplikacji klienckiej (takie jak PCI, RODO lub PHI) pozostają niezmieniane i ponowna certyfikacja nie jest wymagana.

Nie są wymagane żadne dodatkowe porty ani kanały komunikacji, a cała komunikacja realizowana jest przez Secure Sockets Layer (SSL). Dane ogólnodostępne z ekranu klienta są wyświetlane agentowi, a dane wrażliwe mogą być maskowane przed przetwarzaniem po stronie serwera i przeglądaniem przez agenta.

Unblu SecureFlow Manager (SFM) to zastrzeżony składnik oprogramowania, który zapewnia bezpieczny dostęp do aplikacji o wysokim poziomie bezpieczeństwa, takich jak aplikacje firmowe oraz ich przeglądanie. Bezpieczeństwo i poufność danych nigdy nie są zagrożone.

Unblu bezpiecznie rejestruje i odtwarza każdą interakcję z klientem, wraz z każdym kliknięciem i zdaniem, które wpisuje. Ten nowy poziom przejrzystości daje instytucjom możliwość personalizacji oferty dla klienta.

Z każdą interakcją klienta na każdym urządzeniu, które jest teraz zarchiwizowane i zaszyfrowane, instytucje mogą wykorzystać spostrzeżenia z rozmów, aby dostosować posiadane i zaoferować nowe, odpowiednie produkty.

Bezpieczna archiwizacja

Unblu działa w infrastrukturze instytucji finansowej, niezależnie od tego, czy jest to prywatna chmura lub on premise. Instytucja ma pełną kontrolę nad przepływem danych, przechowywaniem danych i ogólnym bezpieczeństwem. Pozwala to zachować zgodność z przepisami RODO, FINMA i MiFID II.

Maskowanie wrażliwych informacji

Wbudowana konfiguracja określa, które treści mogą być dostępne do przeglądania i współpracy. Wymagania są po prostu otagowane w oprzyrządowanej aplikacji internetowej. Te funkcje techniczne zapewniają elastyczność zarządzania właściwymi interakcjami w ogólnych ustawieniach systemowych.

logo

Sygnity S.A.

Biurowiec Adgar Plaza B

ul. Postępu 17B
02-676 Warszawa
NIP: 586 000 52 93

tel. (+48 22) 290 88 00
fax (+48 22) 290 88 01
e-mail: biuro@sygnity.pl

KONTAKT

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami.





    W celu zapoznania się z zasadami przetwarzania udostępnionych nam danych osobowych proszę kliknąć w link:

    Polityka prywatności