Koncentrowaliśmy wysiłki na poprawie efektywności wewnętrznej oraz dalszym ograniczaniu ryzyk operacyjnych, związanych z prowadzeniem bieżącej działalności. Kontynuujemy też prace nad dalszym rozwojem portfolio produktów i usług własnych (w tym z wykorzystaniem technologii cloudowych oraz RPA) tak, by odpowiadało ono na bieżące potrzeby zarówno biznesu jak i administracji publicznej.
Odnowiliśmy szereg kontraktów u swoich długoletnich Klientów, wspierając ich zarówno w strategicznym rozwoju biznesu jak i bieżącym dostosowywaniu się do nowych wymagań prawnych i sprawozdawczych.
Pandemia, która od kilku miesięcy paraliżuje światową gospodarkę, jak do tej pory, nie miała negatywnego wpływu na sytuację biznesową i jakość prowadzonych przez nas projektów. Jak mówi Bogdan Zborowski, Prezes Zarządu – Dokonaliśmy wspólnie rzeczy, o jakich nawet nie myśleliśmy wcześniej – prawie 100% naszego zespołu pracuje każdego dnia zdalnie, prowadząc projekty, kluczowe dla największych firm i najważniejszych instytucji publicznych w Polsce. To świadczy o naszej sprawności operacyjnej i skuteczności wewnętrznych procesów. Co ważne, zmiana sposobu pracy nie tylko nie miała wpływu na jakość naszych usług, ale często była wręcz katalizatorem nowych pomysłów – pomogła znaleźć nowe, efektywniejsze formy współpracy, komunikacji, realizacji zadań projektowych.
Zdecydowana większość naszych kluczowych Klientów nie tylko nie ograniczyła swojej działalności, ale sygnalizowała zwiększone zapotrzebowanie na usługi IT. Związane to było również ze wsparciem aktywności państwa w obszarach rynku pracy i zabezpieczenia społecznego. Zarówno powiatowe urzędy pracy jak i jednostki organizacyjne pomocy społecznej musiały w tym czasie obsłużyć większą liczbę klientów, wprowadzić nowe formy pomocy czy zmienić sposób realizacji swoich dotychczasowych zadań.