Klienci banku – dzięki FlexiFee otrzymali łatwiejszy dostęp do atrakcyjnych ofert cenowych uwzględniających ich potrzeby oraz możliwość łatwego i szybkiego korzystania z promocji.
Działy sprzedaży i rozwoju produktów – dzięki FlexiFee szybko i łatwo przygotowują i oferują elastyczne taryf opłat i prowizji, uwzględniające grupy i profile klientów, rodzaj, liczbę i wolumen transakcji oraz kanały dystrybucji i sieci rozliczeniowe. System ułatwia zarówno pozyskanie nowych klientów jak i promowanie nowych produktów i usług.
Działy obsługi produktów – dzięki FlexiFee proces naliczania opłat i prowizji został w pełni zautomatyzowany, co usprawnia pracę zespołów, ogranicza ryzyko błędów i pozwala efektywniej zarządzać produktami.
Eksperci systemowi – dzięki FlexiFee nie muszą już angażować się w obsługę opłat i prowizji i mogą się skupić na rozwoju innych, kluczowych dla rozwoju biznesu, aplikacji.