Sygnity

Platforma konwersacyjna do obsługi klienta

UNBLU

UNBLU

UNBLU – bezpieczne narzędzie do zdalnej obsługi klientów na nowe czasy

System UNBLU umożliwia sprawną i bezpieczną zdalną komunikację doradców finansowych z klientami, w formie dostosowanej do potrzeb klienta (połączenia głosowego, wideo lub chatu). Funkcja co-browsing ułatwia wspólne przeglądanie portalu banku lub bankowości elektronicznej oraz daje możliwość udostępniania dokumentów (np. umów czy regulaminów) w celu ich omówienia z doradcą.

Korzyści biznesowe

Dzięki rozwiązaniu UNBLU banki i instytucje finansowe mogą oferować swoim klientom wysokiej jakości obsługę niezależnie od tego w jakim miejscu w danej chwili się znajdują. UNBLU zabezpiecza też ciągłość obsługi klienta w sytuacjach wyjątkowych, jak choćby obecna pandemia, chroniąc jednocześnie zdrowie zarówno klientów, jak i pracowników banków.

Z oferowanej funkcjonalności systemu UNBLU korzysta z powodzeniem wiele kluczowych instytucji finansowych na świecie.

Nowe zwyczaje zostaną z nami na dłużej

Pandemia trwale zmieni relacje gospodarcze i społeczne na całym świecie. I tak, jak praca zdalna w wielu firmach stanie się normą, tak i klienci szybko przyzwyczają się do załatwiania spraw zdalnie. Efektem będzie wyraźne ograniczenie wizyt w placówkach bankowych, co wpłynie zarówno na zwiększenie komfortu klientów jak i obniżenie kosztów operacyjnych banków i innych instytucji finansowych.

Inwestycja w sprawdzone rozwiązanie, zwiększające efektywność i bezpieczeństwo kontaktu, jest niezbędnym krokiem w kierunku zarówno poprawy satysfakcji obecnych klientów jak i zdobywania nowych, których przyciąga nowoczesny i bezpieczny sposób obsługi.

Sprawdź pełną ofertę

dla bankowości

Porozmawiaj z ekspertem

Mariusz Mazurek

Dyrektor Zarządzający Sprzedaży

mamazurek@sygnity.pl

Masz pytania odnośnie tego produktu?

    W celu zapoznania się z zasadami przetwarzania udostępnionych nam danych osobowych proszę kliknąć w link:

    Polityka prywatności