Odbiorcy usług Klienta
Dzięki systemowi PetroBiznes klienci końcowi (firmy i floty firmowe) zwiększają poziom kontroli nad transakcjami pracowników oraz wygodniej zarządzają umowami i rabatami (dzięki czemu mogą dynamicznie definiować swój własny portfel zakupów w ramach przyznanych limitów grupowych). Dzięki łatwej integracji z dowolnymi systemami finansowo-księgowymi w firmie znacznie przyspieszają też proces rozliczenia transakcji i fakturowania.
Działy sprzedaży Klienta
Dzięki wygodnej w użyciu karcie flotowej, która staje się też kartą płatniczą, klienci chętniej dokonują zakupów usług i produktów dostępnych na stacjach paliw. Rozbudowany system analityczny pozwala natomiast na zbieranie i analizę danych dotyczących zachowań klientów stacji, które pomagają podejmować lepsze decyzje biznesowe. Ponadto, dzięki powiadomieniom SMS lub email, Klient może na bieżąco informować o promocjach.
Działy księgowe
System PetroBiznes znacząco usprawnia proces fakturowania i przekazywania faktur do klientów oraz ogranicza ryzyka błędów, dzięki pełnej automatyzacji procesu.