Sygnity

Pracuj z nami

 Poznaj nas – poranna herbata z Tatianą, dyrektor zespołu Bankowych Systemów Transakcyjnych w Sygnity

Poznaj nas to cykl, w którym przedstawiamy pracowników naszej firmy. Pytamy ich o początki kariery, projekty, z których są najbardziej dumni i wiele innych tematów. Zapraszamy na szybką poranną herbatę z Tatianą Giemzą, dyrektor zespołu Systemów Transakcyjnych w Sygnity.

Moja kariera w Sygnity zaczęła się…

15 lat temu od firmy PB Polsoft, która należała do grupy Computerland. Początki mojej pracy polegały na wsparciu zespołów przy ofertowaniu – pracowałam przy wielu projektach i z różnymi zespołami, co nauczyło mnie współpracy, dbałości o zrozumienie potrzeb klienta oraz relacje. Dzięki temu dostałam szansę poprowadzenia projektu unijnego, który stał się furtką do roli PM. Do dzisiaj pamiętam, co to było – system bankowości elektronicznej. Trwał około dwa lata i nauczył mnie zarządzania i rozliczania projektów unijnych.

Przez kolejne lata zdobywałam nowe umiejętności i wiedzę, odnosiłam sukcesy ale i stawiałam czoła licznym wyzwaniom. Moje starania zostały dostrzeżone przez Zarząd i znalazłam się tu gdzie teraz jestem.

Pojawiając się w pracy, pierwszą rzeczą, którą robię …

w drodze po herbatę (tak– herbatę, kawy nie piję w ogóle), witam się ze wszystkimi, pytam co słychać.

Moje stanowisko wymaga …

odpowiedzialności za projekty i zespół, uważnego słuchania klientów oraz chęci rozwiązywania ich problemów. Podejmowania decyzji często w sytuacjach podbramkowych, chłodnego podejścia i oceny faktów. Ale też delegowania odpowiedzialności na zespół, aby mógł się rozwijać, wiedząc że jestem dla nich wsparciem.

Dobra współpraca opiera się na …

pewnie nie będę tutaj oryginalna: na zaufaniu, szczerości i partnerstwie, które ułatwiają współpracę zarówno w zespołach wewnętrznie, jak i z klientem. Dużo rozmawiam, wspieram, daję przestrzeń do samodzielności, wdrażania pomysłów czy podejmowania decyzji.

Zatrudniam osoby, które…

są pełne energii i chęci do działania, nauki. Pasjonatów technologii i nowinek technologicznych, którzy nie boją się podejmować wyzwań.

Najbardziej jestem dumna z…

projektów, które dawały przewagę konkurencyjną na rynku naszym Klientom w obszarze bankowości elektronicznej. Brałam też udział w wielu fuzjach i migracjach. Z jednej z nich jestem szczególnie dumna, bo był to projekt, który wymagał migracji kilkuset tysięcy klientów i ich rachunków w całej Polsce. Drugim takim projektem było stworzenie, a obecnie – rozwój – u jednego z kluczowych klientów systemu do obsługi wniosków internetowych.

Mój najtrudniejszy moment w karierze …

chyba jest teraz [red. Izolacja z powodu COVID-19]… Ograniczenia wynikające z pracy zdalnej i brak kontaktu z ludźmi są dla mnie bardzo ciężkie. Zawsze uważałam (i obecna sytuacja to potwierdziła), że kontakty międzyludzkie są najważniejsze w biznesie i nie tylko.

W Sygnity nauczyłam się…

różnego podejścia do zarządzania projektami, w zależności od potrzeb klienta czy projektu. Ale też pracowania blisko z klientem po to, by dostosować rozwiązanie do jego potrzeb biznesowych. Dobra współpraca to skuteczne realizacje.

Po godzinach lubię…

spacery po lesie, zajęcia z jogi i relaksacji, rozmowy z córką – czytamy wspólne książki, oglądamy seriale i później rozmawiamy o nich.