Sygnity

Kompleksowa realizacja procesów logistycznych na terenie zakładu przemysłowego

Janus

Janus

Janus to platforma umożliwiająca skuteczne i zautomatyzowane zarządzanie pojazdami oraz kompleksową realizację procesów logistycznych na terenie zakładu przemysłowego.

 

 

Nasze rozwiązanie zostało z powodzeniem wdrożone w największych i najnowocześniejszych polskich przedsiębiorstwach przemysłowych. To właśnie dzięki systemowi Janus jeden z naszych klientów, zlikwidował „wąskie gardła” uniemożliwiające sprawną i wydajną obsługę transportów. Dzięki wdrożeniu automatyzacji, skróceniu uległ też średni czas obsługi na wagach – z 4 godzin do 1 godziny oraz średni czas oczekiwania na parkingach – z 2 godzin do 30 minut.

Korzyści biznesowe

  • Oszczędność kosztów, poprzez efektywniejsze planowanie transportów oraz znaczne skrócenie czasu obsługi pojazdów (brak pustych przelotów)
  • Wyeliminowanie podwójnej obsługi na bramach wjazdowych i wyjazdowych (ochrona i proces ważenia), dzięki samoobsłudze procesu
  • Usprawnienie raportowania oraz procesów rozliczeniowo-księgowych
  • Większa kontrola nad wydawanymi produktami (m.in. dzięki monitorowaniu wagi wjeżdżających i wyjeżdżających pojazdów), co znacznie ogranicza ryzyko oszustwa
  • Ograniczenie strat spowodowanych nieefektywną kontrolą ruchu m.in. poprzez skrócenie całkowitego oczekiwania kierowcy od rejestracji do wyjazdu z zakładu.

Wybrane funkcjonalności

Skuteczne zarządzanie oraz oszczędność kosztów dzięki pełnej automatyzacji:

  • Rejestracji pojazdów i kierowców, w tym samodzielna rejestracja kierowców w terminalach samoobsługowych
  • Procesu obsługi ruchu, w tym: zarządzanie kolejkowaniem pojazdów i przywoływaniem pojazdów z parkingów
  • Procesów ważeń, m.in. poprzez umożliwienie samodzielnej obsługi ważeń
  • Rozładunku i załadunku

Zapewnianie bezpieczeństwa:

  • Monitorowanie przekroczeń, w tym wagowych i czasowych
  • Możliwość zbierania szczegółowych danych o czasach załadunku, przejazdów oraz wagi wjeżdżających i wyjeżdżających pojazdów
  • Ograniczenie kontaktów bezpośrednich (terminale samoobsługowe)

Usprawnienie procesu raportowania:

  • Przyspieszenie tworzenia raportów dzięki gotowym szablonom oraz możliwości budowania własnych szablonów bez konieczności modyfikacji oprogramowania
  • Możliwości wysyłania raportów formie wiadomości e-mail do zdefiniowanych osób lub wybranych grup odbiorców
  • Możliwość księgowania wydań z chwilą wyjazdu pojazdów z terenu zakładu

System dostosowany do realnych potrzeb klienta

Wypracowane standardy i elastyczny model współpracy umożliwiają nam dostosowanie platformy do różnych potrzeb Klienta. Oferujemy zarówno wdrożenie całościowego rozwiązania, pozwalającego na realizację wszystkich procesów logistycznych na terenie zakładu przemysłowego, jak i jedynie wybranych jego modułów z możliwością rozszerzenia w przyszłości.
Dzięki przyjaznemu interfejsowi klient może zarządzać systemem samodzielnie lub – dla wygody i oszczędności czasu – zlecić to naszym ekspertom.

Pobierz materiały

Pobierz materiały na temat tego produktu.

Sprawdź pełną ofertę

dla przemysłu

Porozmawiaj z ekspertem

Leszek Frączek

Dyrektor Obszaru Biznesowego

lfraczek@sygnity.pl

Masz pytania odnośnie tego produktu?

W celu zapoznania się z zasadami przetwarzania udostępnionych nam danych osobowych proszę kliknąć w link:

Polityka prywatności