Sygnity

Inteligentne Chatboty

Chatboty stanowią innowacyjny rodzaj komunikacji cyfrowej z klientem, który rozpowszechnia się szybko na całym świecie.

Chatbot, oprócz interakcji z klientem, może zapamiętać każdą poprzednią rozmowę i wybory jakie podejmował, co czyni go narzędziem łączącym potrzeby działalności marketingowej i sprzedażowej firm – każda interakcja jest źródłem danych o kliencie. Informacje w świecie Big Data i social media rysują portret prawdziwych intencji klienta. Wiedza o tym, czego naprawdę oczekuje klient, w znacznym stopniu pomoże spełnić jego oczekiwania.

Możliwość przewidywania potrzeb klienta pozwoli zbudować skuteczniejsze kampanie marketingowe, które będą oferować im rozwiązania dostosowane do ich spersonalizowanych potrzeb.

Dostosowujemy funkcjonalność Chatbota do zagadnień, obszarów biznesowych klienta, które mają być za jego pomocą obsługiwane. Zastosowane w trakcie procesu implementacji systemu modele tj. oparte na pobieraniu odpowiedzi ze wstępnie zdefiniowanej listy (Retrive-based model) lub algorytmach sztucznej inteligencji (Generative model) pozwalają w szybkim czasie osiągnąć oczekiwane rezultaty.

KORZYŚCI BIZNESOWE

Potrafi zapamiętać rozmowy z klientami

i uczyć się z nich, co oznacza, że będzie po czasie szybciej potrafił odpowiedzieć oraz odpowiedzi będą bardziej dokładne i złożone.

Pozwala budować prawidłowe i dokładne profile klientów.

Pozwala oferować klientom spersonalizowane oferty

zwiększając ich lojalność i satysfakcję.

Zmniejsza do minimum obciążenie pracowników

mogą oni skupić się na dostarczaniu usług, które tylko człowiek może wykonać.

Nasze rozwiązanie oferujemy w dwóch modelach eksploatacji:

  1. Chatbot Sygnity On-Premise
  2. Chatbot Sygnity Cloud

Modele różnią się zastosowaną technologią realizacji zakładanej funkcjonalności, niewpływającą jednocześnie na standard i zakres świadczonych usług. Oba rozwiązania obsługują m.in. istniejące interfejsy komunikacyjne.

Wybór modelu eksploatacji Chatbota zależy od oczekiwań klienta, a także regulacji prawnych, zwłaszcza tych dotyczących przetwarzania danych osobowych dla danego obszaru biznesowego.

CECHY SYSTEMU

Chatbot to:

Interfejs – prosty i czytelny interfejs użytkownika, znany przez klienta, bez potrzeby uczenia się nowych rozwiązań

Sztuczna Inteligencja (AI) – warstwa logiki biznesowej z algorytmami uczenia maszynowego (ML), która odpowiada za prowadzenie interakcji z klientem na podstawie scenariuszy i danych z poprzednich interakcji

Integracja – połączenie do baz danych, systemów źródłowych, baz wiedzy, danych klienta oraz stron informacyjnych

Dostępność usługi 24/7, bez żadnych opóźnień, kolejkowania i ograniczeń

Odpowiedź na pytania dotyczące oferowanych usług

Propozycja najlepszej oferty na podstawie preferencji klientów

Rejestracja klienta, jego danych / zamówienia / skargi lub specjalnych życzeń

Planowanie spotkań i kalendarzy

Przekazanie rozmowy do człowieka po napotkaniu problemu, którego nie można rozwiązać automatycznie lub taki jest scenariusz

logo

Sygnity S.A.

Biurowiec Adgar Plaza B

ul. Postępu 17B
02-676 Warszawa
NIP: 586 000 52 93

tel. (+48 22) 290 88 00
fax (+48 22) 290 88 01
e-mail: biuro@sygnity.pl

KONTAKT

Masz pytania?
Skontaktuj się z nami.





    W celu zapoznania się z zasadami przetwarzania udostępnionych nam danych osobowych proszę kliknąć w link:

    Polityka prywatności